ضبط تلاوت های 4k در شبکه قرآن و معارف سیما


ضبط تلاوت های 4k در شبکه قرآن و معارف سیما

هادی صلحجو مدیر گروه تلاوت و نغمات دینی شبکه قرآن و معارف سیما از شروع تولید تلاوت های جدید در این شبکه با فرمت 4K در ایام دهه امامت و ولادت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ هادی صلحجو مدیر گروه تلاوت و نغمات دینی شبکه قرآن و معارف سیما از ضبط تلاوت های قاریان بین المللی قرآن کریم با کیفیت 4K در این شبکه خبر داد.

مدیر گروه تلاوت و نغمات دینی شبکه قرآن و معارف سیما ضمن اشاره به تخصصی بودن این شبکه در خصوص تلاوت قرآن کریم و بالا رفتن ذائقه مخاطب در این شبکه بیان داشت : ضبط تلاوت های فاخر و با کیفیت از قرائت قاریان بین المللی قرآن کریم ویژه ایام ماه محرم آغاز و در ایام محرم و صفر از این شبکه پخش خواهد شد.

صلحجو با بیان اینکه تولید تلاوت ها با فرمت 4k برای اولین بار است که انجام می­شود ، افزود: این تلاوت ها را قاریان برجسته کشور قرائت می کنند و از این­رو برای تمامی مناسبت ها در اعیاد و شهادت ائمه معصومین علیهم السلام و مناسبت های ملی و مذهبی به فراخور ضبط آن انجام شود.

همچنین محمد هادی صلحجو با اعلام خبر HD شدن شبکه قرآن و معارف سیما در آینده نزدیک گفت: علاقمندان می توانند تلاوت های ضبط شده را به زودی از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه 4k که از گیرنده های دیجیتال قابل دریافت است، مشاهده و از حظ معنوی آن برخوردار شوند

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید