اجرای پویش «به عشق مولا» با محور کمک به مادران و نوزادان نیازمند


اجرای پویش «به عشق مولا» با محور کمک به مادران و نوزادان نیازمند

پویش «به عشق مولا» با هدف اختصاص کمک‌های مردمی در راستای ترویج فرهنگ فرزندآوری به مادران و نوزادان نیازمند اجرا می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: «روح الله عبدالهی»، مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در ایام دهه ولایت و عید سعید غدیر خم این اداره‌کل همچون سال گذشته اقدام به برگزاری پویش عیدی به عشق مولا نموده است.

با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و وضعیت قرمز در سطح استان تهران و همچنین عدم امکان دیدار و تکریم سادات محترم در روز عید سعید غدیرخم، امسال همچون سال گذشته با اجرای پویش عیدی به عشق مولا تلاش خواهیم کرد با جمع‌آوری عیدی سادات و عموم مردم عزیز قدم موثری در جهت تامین بسته حمایتی مادر و نوزاد در مناطق محروم برداریم.


در این پویش کمک‌های مردمی در راستای ترویج فرهنگ فرزندآوری به مادران و نوزادان نیازمندی اختصاص می‌یابد که در تامین اقلام مورد نیاز خود دچار مشکل شده‌اند. عموم مردم عزیز و علاقه مندان میتوانند به عشق مولای متقیان علی (علیه السلام) هدایا و عیدی های خود را در این ایام ارزشمند،با شماره گیری کد دستوری#۹۹۴۰۳۰ از طریق خطوط همراه اول و ایرانسل به این امر خداپسندانه اختصاص دهند.


وی در پایان گفت: در پویش سال گذشته، عیدی های جمع آوری شده به تامین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند مناطق محروم اختصاص یافت که در شب میلاد حضرت علی (علیه السلام) تقدیم آنها شد.

اجرای پویش «به عشق مولا» با محور کمک به مادران و نوزادان نیازمند

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا