آذربایجان غربی آماده واکسیناسیون بیش از 38 هزار فرهنگی است


آذربایجان غربی آماده واکسیناسیون بیش از 38 هزار فرهنگی است

ارومیه-ایرنا-مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: استان آماده است تا واکسیناسیون بیش از 38 هزار نفر از فرهنگیان را از روز شنبه به صورت مرحله بندی و مدرسه به مدرسه انجام دهد.

مهین منافی چهارشنبه شب در آیین اختتامیه سی و پنجمین اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود:جهت انجام بهینه واکسیناسیون ۲ سالن ورزشی با تجهیزات فیزیکی در اختیار علوم پزشکی و کادر درمانی در این استان قرار داده شده است‌.
وی با بیان اینکه تمامی نیروهای پیمانی، قراردادی ،سرباز معلمان، فرهنگیانی که در مرخصی هستند و فرهنگیان در بستر بیماری با مجوز پزشک معالج واکسن کرونا دریافت می‌کنند، ادامه داد: با تامین سلامت معلمان و فرهنگیان است که می‌توان به سوی برگزاری کلاسهای حضوری حرکت کرد.
منافی با بیان اینکه معلمان مدارس غیرانتفاعی و تمامی دانشجو معلمان نیز شامل واکسیناسیون می‌شوند بیان کرد: از مدیران مدارس استان درخواست می‌ شود تا اسامی تمامی نیروهای خود را در لیست واکسیناسیون بگنجانند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با قدردانی از زحمات، دقت و توجه کادر و عوامل اجرایی برگزاری امتحانات نهایی، گفت: این استان در رعایت پروتکلهای بهداشتی نهایت تلاش خود را انجام داد تا این آزمونها در نهایت امنیت و سلامت برگزار شود.
وی ادامه داد: مدیران و روسای مناطق ۲۴ گانه استان نسبت به جمع‌بندی چالشها و نقاط قوت و راهکارهای رفع مشکلات مناطق خود اقدام کنند تا کارشناسان و سایر مسوولان نیز از راهکارهای آنان در سرعت بخشی به رفع مشکلات در آینده بهره مند شوند.

سی و پنجمین اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور به صورت همزمان و ویدئو کنفرانس در سراسر کشور پنجم و ششم مرداد ماه برگزار و با قرائت بیانیه ۱۲ بندی و سخنرانی ریاست جمهوری چهارشنبه شب به کار خود پایان داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !