114 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهدا شد


114 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهدا شد

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در لرستان بیان کرد: امروز و در قالب رزمایش احسانه، 114 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند استان از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) اهدا شد.

حامد ویسکرمی در حاشیه اهدای ۱۱۴ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند و طبخ ۴۰ هزار پرس غذا که در تالار افلاک خرم‌آباد برگزار شد با تبریک دهه ولایت و امامت، اظهار کرد: امروز و در قالب رزمایش احسانه، ۱۱۴ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند استان از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) اهدا شد.

وی هدف ستاد اجرایی فرمان امام از اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند را توسعه، ترویج و تسهیل امر ازدواج جوانانی دانست که زمینه ازدواج را دارند ولی با توجه به شرایط کرونا و شرایط اقتصادی توانایی تأمین جهیزیه را ندارند.

ویسکرمی ادامه داد: در این رزمایش ۱۱۴ سری جهیزیه به ارزش ریالی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به ۱۱۴ زوج نیازمند استان لرستان اهدا شد.

وی از اهدای ۳۵۰ سری جهیزیه از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در قالب رزمایش‌های مختلف طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کنونی و لزوم تسهیل امر ازدواج این روند از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها