2 بانوی یزدی 117 میلیون تومان برای آزادی زندانیان اهدا کردند


2 بانوی یزدی 117 میلیون تومان برای آزادی زندانیان اهدا کردند

یزد- ایرنا- رییس ستاد دیه یزد گفت: 2 نفر از بانوان نیکوکار و نوعدوست استان به مناسبت عید غدیرخم با پرداخت 117 میلیون تومان زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد مالی را فراهم کردند.

سید مسعود عظیمی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از این افراد با پرداخت ۱۱۰ میلیون تومان به ستاد دیه برای آزادی محکومان مالی اقدام کرد.

وی داد داد: خیر دیگری با پرداخت هفت میلیون تومان از حقوق ماهانه خود به عنوان ادای نذر به نیت حضرت علی (ع) و بزرگداشت عید امامت و ولایت در آزادی زندانیان استان مشارکت کرد

این مسوول با اشاره به اینکه خیران خواستند، مشخصات و تصویر آنها منعکس نشود، یادآور شد: ستاد دیه با همکاری خیران و تشکل‌های فرهنگی و اجتماعی سالانه به مناسبت‌های مختلف فعالیت دارد.

عظیمی تصریح کرد: همکاری مردم فداکار و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نقش مهمی در آزادی زندانیان جرایم غیرعمدمالی دارد که با عنایت مردم به آغوش گرم خانوده‌های خود باز می‌گردند.

خیران می‌توانند کمک‌های خود را به کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۱۱۱۱۱۱۹۹ ستاد دیه و حساب ۳۸۰۰۰۰۹۰ واریز کنند و تلفن ۰۹۱۳۰۹۹۲۸۸۰ و ۰۹۱۰۳۸۱۱۵۵۳ برای پاسخگویی در نظر گرفته شد.

هجدهم ذی‌الحجه یادآور روز مهمی است که رسول خدا (ص) پس از مناسک حج مردم را در غدیرخم جمع و فرمان خدا بر امامت و ولایت حضرت علی (ع) را به امت ابلاغ کرد.

واقعه غدیر نقش سرنوشت‌سازی در تعیین مسیر آینده اسلام داشت و در این واقعه پیامبر اسلام (ص) مهم‏ترین ماموریت دوران پیامبریِ خود را به انجام رساند و آن به منزله رساندن پیام رسالت است.

عید غدیرخم به منزله عید بزرگ شیعیان با اعلام امامت حضرت علی (ع) را باید به حق بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین عید در جهان ذکر کرد.

هم‌اکنون ۲۲۵ زندانی جرایم غیرعمدمالی در زندان‌های استان بسر می‌برند که برای آزادی آنها ۵۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیاز است.

استان یزد چهار ندامتگاه برای نگهداری مددجویان زندانی دارد و حدود چهار هزار نفر دوره محکومیت خود را سپری می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش