ورود مسافر از جنوب کشور به همدان افزایش یافت


ورود مسافر از جنوب کشور به همدان افزایش یافت

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: ورود مسافران ساکن نقاط جنوبی کشور با استفاده از ون، مینی بوس و خاور به همدان افزایش داشته است.

سرهنگ فرخ جمالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه جلوگیری عوامل پلیس از ورود خودروهای شخصی غیر بومی به شهر همدان هم اینک شاهد استفاده مسافران و افراد غیربومی از خودروهای عمومی از جمله مینی بوس و ون برای ورود به داخل شهر هستیم.

وی اضافه کرد: همچنین برخی رانندگان از خودروهای باری استفاده کرده و با کشیدن چادر به قسمت پشت و بار خاور و استفاده از خودروهای باری مسقف اقدام به سوار کردن مسافر می کنندکه این اقدام آنها با توجه به کارکرد خودروهای باری ممنوع و تخلف است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اظهار داشت: روز گذشته بیش از یک هزار خودروی غیربومی که همه آنها متعلق به مناطق جنوبی بودند در سطح شهر همدان اعمال قانون شدند.

سرهنگ جمالی بیان کرد: پلیس راهور محدودیت تردد خودرو به بلوار ارم و گنجنامه برای خودروهای غیربومی حتی متعلق به ساکنان شهرستان های استان همدان در روزهای تعطیل عید غدیر خم و جمعه ایجاد کرده است.

سرهنگ جمالی در ادامه از تشدید برخورد با کورس شبانه خودروها خبر داد و گفت: با هماهنگی دادستانی خودروی رانندگان متخلف که اقدام به کورس شبانه در بلوارها می کنند توقیف می شود.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان پنج شهرستان همدان، اسدآباد، ملایر، نهاوند و کبودراهنگ در وضعیت قرمز، شهرستان های تویسرکان، بهار، درگزین و رزن در وضعیت نارنجی و شهرستان های فامنین در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز