تعطیلی بیمارستان خلیج فارس در دست بررسی است


تعطیلی بیمارستان خلیج فارس در دست بررسی است

قشم- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: تعطیلی بیمارستان خلیج فارس واقع در روستای جی جیان شهرستان قشم با تصمیم این شبکه نیست و علت آن در دست بررسی است.

دکتر حمیدرضا بهزادی صبح پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم در راستای تامین سلامت مردم با جدیت ، تمامی تلاش خود در راه اندازی و برپایی این مرکز درمانی و ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان قشم، انجام می‌دهند .

وی ادامه داد: با وجود مشکلاتی که در صدور مجوزهای لازم برای راه اندازی آزمایشگاه ، رادیولوژی ، داروخانه و سایر بخش های مورد نیاز این مرکز درمانی به عنوان درمانگاه شبانه روزی وجود دارد، این مرکز درمانی با مسوولیت و پشتیبانی شبکه بهداشت و درمان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم تصریح کرد: دکتر صالحی پور توسط شبکه بهداشت و درمان قشم به عنوان مدیر داخلی این مرکز درمان به سازمان منطقه آزاد معرفی و ابلاغ ایشان صادر شده است و این امر نشان از نظارت مستقیم این شبکه بر بیمارستان خلیج فارس دارد.

فروردین ماه امسال معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در گفت و گو با ایرنا خبر از شبانه روزی شدن خدمات این بیمارستان داده بود.

این مرکز درمانی به دلیل قرارگرفتن در نقطه میانی جزیره قشم از نظر دسترسی همه ساکنان روستانشین، شرایط مناسبی دارد و با فراهم شدن تجهیزات و امکانات کامل، امکان ارایه خدمات در مسیر جاده‌ها و روستاها در دقایق و ساعات اولیه هرنوع حادثه و بیماری را دارد و با توجه به فاصله اندک با فرودگاه، ظرفیت امنیتی و پشتیبانی فرودگاه قشم نیز افزایش می‌دهد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...