فعالیت جایگاه‌های سوخت در طُرود شاهرود به روال عادی بازگشت


فعالیت جایگاه‌های سوخت در طُرود شاهرود به روال عادی بازگشت

شاهرود - ایرنا - مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان سمنان گفت: فعالیت 2 جایگاه توزیع بنزین روستای طُرود در شرق شهرستان شاهرود به روال عادی بازگشت و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

جمعی از اهالی این منطقه از روز گذشته ضمن تماس هایی با ایرنا از تعطیلی این جایگاه ها خبر داده و ابراز نگرانی کردند.

این روستا بیش از ۲ هزار نفر جمعیت دارد و به نوعی مرکز چند روستای اطراف است به طوری که اهالی آن ها برای تامین مایحتاج خود مانند سوخت و دیگر نیازهای روزانه به این روستا رفت و آمد می کنند.

از آن جا که روستای طرود در فاصله ۲ استان سمنان و اصفهان نیز قرار دارد ، برخی از رانندگان وسایل سنگین و نیز مسافری برای کوتاه شدن راه ، از مسیر فرعی شاهرود - طرود - جندق استفاده می کنند.

در روستای طرود ۲ جایگاه توزیع سوخت در ورودی و خروجی آن فعالیت می کند که به گفته اهالی هر ۲ جایگاه از سه روز گذشته تعطیل بوده اند.

به گفته آن ها ، برخی از اهالی برای تهیه بنزین ناچار به طی کردن مسافت ۱۲۰ کیلومتری تا شاهرود بوده اند.

این افراد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کردند: نبود بنزین در این روستا که در مسیر جاده جندق به معلمان و اصفهان قرار دارد مردم را با مشکلات رفت و آمد رو به رو کرده است.

یکی از اهالی این روستا گفت: برای فعالان معادن ، دامداری ها ، کشاورزی ، نیازهای عشایر منطقه و رفت آمد مردم در این مدت که جایگاه های بنزین این روستا تعطیل هستند مشکلاتی ایجاد شده است.

حسن عامری افزود: با توجه به کویری بودن و فاصله این منطقه محروم از مرکز شهر شاهرود بنزین نقش حیاتی برای تردد و انجام امور مردم دارد.

یکی از روستاییان با بیان اینکه تامین بنزین برای روستاییان از شهر یا روستاهای اطراف وقت ، هزینه و صرفه اقتصادی ندارد ، ابراز داشت: حمل بیماران احتمالی و انجام امور ضروری برای مردم در این شرایط دشوار شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد که به هیچ وجه کمبود سوخت وجود نداشته و این شرکت در هر لحظه که نیاز باشد سوخت ارسال می کند.

علی اکبر عربعامری با بیان اینکه جایگاه بنزین برادران اصغری در پنج کیلومتری ورودی روستای طرود برای تامین امنیت ورودی و خروجی جایگاه از سوی پلیس راه تعطیل شده بود ، ابراز داشت: با تعهد صاحب این جایگاه برای رفع مشکلات ، در سریع ترین زمان ممکن سوخت ارسال شد و از امروز به چرخه توزیع بازگشت.

وی با بیان اینکه ماهانه به طور میانگین ۳۰هزار لیتر بنزین در این روستا توزیع می شود ، ادامه داد: جایگاه قدیمی روستا هم در مدت تعطیلی جایگاه دیگر فعالیت می کرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان گفت: چهارم مردادماه جاری برای جایگاه بنزین قدیمی روستا ۱۴ هزار لیتر بنزین ارسال شد و از امروز همین مقدار فرآورده نفتی برای جایگاهی گه به دلبل مشکلات تعطیل شده بود ، ارسال شد.

در استان سمنان ٧۴ جایگاه عرضه بنزین و نفتگاز و ۴۲ جایگاه عرضه گاز سی ان جی وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد