اجرای پروژه‌های انسان‌محور از افتخارات دوره پنجم مدیریت شهری تبریز بوده است


اجرای پروژه‌های انسان‌محور از افتخارات دوره پنجم مدیریت شهری تبریز بوده است

شهردار تبریز گفت: در دوره پنجم مدیریت شهری، اجرای پروژه‌های انسان‌محور یکی از افتخارات و موضوعات مهم و مورد توجه شورا و شهرداری بود.

ایرج شهین باهر در آیین بهره برداری از پیاده راه امین، اظهار کرد: این محل بیش از ۱۰ سال بود که به علت عملیات مترو تبدیل به کارگاه و بسته شده بود و مشکلاتی برای اصناف و شهروندان ایجاد کرده بود که جا دارد از همه آن‌ها عذرخواهی کنیم.

وی ادامه داد: امروز با تبدیل آن به پیاده راه، تلاش کردیم خسارت‌های وارده جبران شود.

وی عنوان کرد: در دوره فعلی مدیریت شهری، هفت پروژه انسان محور به ویژه در محدوده مرکزی شهر اجرا و مورد بهره‌ برداری قرار گرفت.

شهین باهر با بیان این‌که تاکنون پلازای شهری نداشته‌ایم، افزود: پیاده راه امین با ۱.۵ هکتار مساحت تقدیم شهروندان شد و به دنبال آن شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی و تعاملات اجتماعی و حضور گردشگران در این مکان خواهیم بود.

وی از تکمیل مطالعات اجرای پیاده راه جمهوری خبر داد و گفت: در این راستا جلساتی با هیات امنای بازار برگزار کرده‌ایم تا شاهد آغاز اجرای این پروژه در آینده نزدیک باشیم.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی یادآور شد: در میدان شهید بهشتی نیز که پروژه‌ای دولتی است، شهرداری پس از حدود ۲۰ سال رکورد و وقفه، نیابتی ورود کرده که تلاش می‌کنیم حداکثر تا دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید