تفرجگاه‌های سمیرم بسته است


تفرجگاه‌های سمیرم بسته است

فرماندار سمیرم گفت: مردم برای سفر و به ویژه در ایام تعطیلات عید غدیر خم به سمیرم سفر نکنند، چراکه از ورود آنان به تفرجگاه‌های این شهر ممانعت می‌شود.

محمدرضا عسکریان در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان سمیرم، اظهار کرد: ۱۰ روز است که در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته‌ایم و طبق مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا متناسب با رنگ شهر محدودیت‌های کرونایی را اعمال می‌کنیم و برای جلوگیری از روند افزایشی مبتلایان برگزاری هر گونه مراسم در تالارها و نقاط دیگر شهر ممنوع است.

وی افزود: همچنین از ورود خودروهای غیربومی به سمیرم ممانعت می‌کنیم. هم اکنون بیش از ۲۰ نفر در مراکز درمانی شهرستان سمیرم بستری هستند و ۴۰ درصد تست‌های روزانه مثبت اعلام می‌شود که به نسبت آمار بالایی است.

فرماندار سمیرم با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزایش یافته است، گفت: باز هم انتظار داریم که میزان رعایت پروتکل‌ها بهتر شود و با وجودی که درصد رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی افزایش یافته است، اما هنوز قابل قبول نیست.

عسکریان با بیان اینکه بازرسی از اصناف را نیز تشدید کرده‌ایم، تصریح کرد: مردم به آرامستان ها مراجعه نکنند چرا که با در بسته مواجه می‌شوند. رستوران‌ها نیز به شکل بیرون بر فعالیت می‌کنند و کافی شاپ ها نیز اجازه فعالیت ندارند.

وی ادامه داد: روند واکسیناسیون نسبت به گذشته سرعت بیشتری به خود گرفته است و واکسن بیشتری به این شهرستان اختصاص پیدا کرده است. استقبال مردم از واکسیناسیون خوب بوده که انتظار داریم این استقبال بیشتر هم شود.

فرماندار سمیرم گفت: شهروندان استان اصفهان برای تفریح به شهرستان سمیرم مراجعه نکنند، چرا که تا اطلاع ثانوی ورود به تفرجگاه‌های این شهرستان ممنوع است و خودروها را مجبور هستیم برگردانیم. سفر گردشگران سبب می‌شود که در مبادی ورودی سمیرم تجمع ایجاد شود که در شرایط کرونایی موجه نیست.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا