سرمایه‌گذاران استان اردبیل حمایت قضایی می‌شوند


سرمایه‌گذاران استان اردبیل حمایت قضایی می‌شوند

اردبیل - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با هدف دستیابی به تحقق شعار حمایت از تولید ،پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، مجریان و متقاضیان طرح‌های اقتصادی در مناطق مختلف این استان مورد حمایت قضایی قرار می‌گیرند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو در نشستی با امام جمعه خلخال اظهار کرد: برای تحقق این امر کمیته حمایت قضایی از طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی در استان تشکیل می‌شود.

او با اشاره به علل وقوع آسیب‌های اجتماعی در جامعه ، فقر و بیکاری را از عوامل اصلی بروز این آسیب‌ها ذکر کرد و افزود: دستگاه قضایی استان بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلان قوه قضاییه تمام توان و ظرفیت خود را برای حمایت از سرمایه‌گذاری به کار می‌بندد.

او همچنین با گرامیداشت دهه ولایت و امامت از آزادسازی ۱۴ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی در آستانه عید غدیر خم خبرداد و از مردم ولایی ، خیرین ، مدیران و مسئولانی که در کمک به ستاد دیه استان برای آزادسازی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد تلاش می‌کنند، قدرانی کرد.

حجت‌الاسلام کثیرلو گفت: کمک به همنوع و دستگیری از نیازمندان یک توفیق الهی است که در این استان با تاسی از آموزه‌های دینی خیرین بسیاری در این راه خیر قدم گذاشته‌اند.

او تعامل بین دستگاه قضایی و ائمه جمعه این استان به عنوان دست‌اندرکاران دو نهاد حاکمیتی را راهکاری مناسب برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم ذکر کرد و گفت: با توجه به اشرافیت ائمه جمعه به مشکلات آحاد جامعه هیچ مشاوره ای بهتر از راهنمایی و هدایت‌ معنوی و دلسوزانه ائمه جمعه نمی‌تواند باشد.

وی با دعوت از ائمه جمعه برای بازدید از زندان و آشنایی با مسائل و مشکلات مددجویان گفت: وجود و استمرار این گونه تعامل بین دستگاه قضا و ائمه جمعه می‌تواند در حل مشکلات جامعه مسئولان دست‌اندرکار را یاری کند.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022