شاخص قیمت سهام در بورس خراسان رشد کرد


شاخص قیمت سهام در بورس خراسان رشد کرد

مشهد- ایرنا- مدیر بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: شاخص کل قیمت سهام در این بورس طی تیر ماه امسال نسبت به خرداد ماه 142 هزار و 641 واحد افزایش یافت.

حسین خدادوست روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: شاخص کل قیمت در بورس اوراق بهادار استانهای خراسان رضوی و خراسان شمالی در تیر ماه امسال به یک میلیون و ۳۱۱ هزار و ۳۰۶ رسید در حالی که این شاخص در خرداد ماه امسال یک میلیون و ۱۶۸ هزار و ۶۶۵ واحد بود.

وی ادامه داد: در تیر ماه امسال ۲ میلیون و ۵۹ سهم به ارزش ۱۳ هزار و ۹۰۳ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار استانهای خراسان رضوی و خراسان شمالی معامله شد.

مدیر بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی متوسط ارزش خرید و فروش روزانه سهام در تیر ماه امسال را ۶۹۵ میلیارد و ۱۵۸ میلیون ریال ذکر کرد و گفت: ۱۴ شرکت استانی در این مدت در معاملات بورس اوراق بهادار خراسان شرکت کردند و تعداد کارگزاری ها نیز به ۲۵۰ ایستگاه معاملاتی در این ماه رسید.

حداکثر ۲۵ درصد از معاملات ایستگاه‌های معاملاتی در بازار بورس استانهای خراسان رضوی و شمالی قابلیت گزارشگیری و تفکیک دارد و معاملاتی که از طریق بورس خراسان گزارشگیری و ثبت می‌شوند اغلب غیرآنلاین و حقوقی است که از طریق ایستگاه‌های معاملاتی انجام می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بسته مرگ" 61 میلیارد دلاری