60 گشت راهداری در راه های خوزستان فعال هستند


60 گشت راهداری  در راه های خوزستان فعال هستند

اهواز - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: روزانه 60 گشت راهداری و ترابری در محورهای استان فعال هستند که بازدید مستمر از تمامی راه های پر ترافیک و اصلی و نقاط پر حادثه را در دستور کار خود قرار داده اند.

غلامعباس بهرامی نیا پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این گشت ها علاوه بر بازدید مستمر از تمامی راه ها ، کنترل مستمر و دائمی حریم راه ، جلوگیری از تجاوز به حریم راه ها و تخریب آنها ، بررسی و کنترل علایم و تجهیزات ترافیکی ، گاردریل ها و مرمت ناشی از عملیات راهداری را روزانه کنترل می‌کنند .

وی ادامه داد : گشت های عملیات راهداری پاکسازی تابلو و پایه تابلو ، بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و نظارت بر امور فنی و ایمنی قیمت بلیط و رعایت شیوه نامه های کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر را نیز در دستور کار روزانه خود دارند.
بهرامی نیا افزود: به طور میانگین روزانه ۲۹ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، امور فنی و ایمنی قیمت بلیط و رعایت شیوه نامه های کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در سطح استان از طریق این تیم های راهداری و ترابری انجام می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خاطر نشان کرد : استفاده از ظرفیت گشت های راهداری در حوزه حمل و نقل مورد تاکید وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است و این گشت ها در صورت مشاهده هرگون تخلف در مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی و حمل و نقل عمومی مسافر، مراتب را گزارش می دهند.

خوزستان دارای ۱۸ هزارو ۵۵۸ کیلومتر راه است که از این میان ۱۲ هزار و ۴۲۲ کیلومتر راه روستایی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...