10 هزار همیار سلامت در راستای رعایت پروتکلهای بهداشتی همکاری می‌کنند


10 هزار همیار سلامت در راستای رعایت پروتکلهای بهداشتی همکاری می‌کنند

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان با اشاره به نقش معلمان در کنترل ویروس کرونا گفت: با همکاری 10 هزار همیار سلامت در سطح استان که بخشی از آنان معلمان و دانش آموزان بودند زنجان در سطح کشور به عنوان استان برگزیده در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شد.

فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه سی و پنجمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش از تلاش های معلمان و مسوولان آموزش و پرورش استانی و شهرستانی به ویژه در شرایط بسیار سخت کرونایی تقدیر کرد.

وی اضافه کرد: مردم باید بدانند که معلمین در دوران کرونا چقدر دچار سختی شده اند بطوریکه فعالیت این قشر و آموزش و پرورش در این دوران نه تنها کم نشد بلکه ده‌ها برابر شده است.

حقیقی با اشاره به شرایط بازگشایی مدارس نیز افزود: کمیته ها در حال بررسی بازگشایی مدارس هستند که امیدواریم در شرایط واقع‌بینانه و بدون تاثیرسو نسبت به بازگشایی مدارس تصمیم گیری شود.

این مسوول همچنین با اشاره به پروژه های عمرانی و طرحهای اقتصادی در سطح استان خاطرنشان کرد: با یک همکاری خوب در سطح استان بسیاری از پروژه هایی که از سالهای دور شروع شده بود به سرانجام رسید که افتتاح ۱۰۶ کیلومتر از پروژه ۲ خطه کردن راه آهن زنجان - قزوین روز پنجشنبه با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری از جمله آن محسوب می شود.

به گفته وی ، با افتتاح این خط میزان بار قابل حمل از این مسیر تا ۲ برابر افزایش و زمان سفر بین زنجان و تهران کاهش قابل توجهی خواهد یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس