کارکنان آموزش و پرورش هرمزگان دُز اول واکسن کرونا دریافت می‌کنند


کارکنان آموزش و پرورش هرمزگان دُز اول واکسن کرونا دریافت می‌کنند

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده تا 25 مردادماه تمام کارکنان آموزش و پرورش استان دُز اول واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

ایرج بیت الهی روز پنجشنبه با اشاره به آغاز به کار نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا ویژه فرهنگیان هرمزگان از امروزهفتم مردادماه، اظهار داشت: سالن آموزشگاه شهدای صنعت نفت بندرعباس به این امر اختصاص یافته، و از سوی آموزش و پرورش تجهیز شده است.

وی بیان داشت: واکسن مورد نیاز به صورت روزانه از مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس، براساس نوبت‌های اعلام شده در اختیار این مرکز قرار می‌گیرد و در دو نوبت صبح و عصر واکسیناسیون انجام خواهد شد.

بیت الهی خاطرنشان کرد: در مرحله اول ، ناحیه یک بندرعباس با چهار هزار و ۴۳۰ نفر از کارکنان که شامل تمام نیروهای رسمی و آزاد شاغل در مدارس غیردولتی و حق التدریس هستند، بر اساس گروه سنی به این مرکز فراخوان می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان تاکید کرد: برای جلوگیری از هر گونه تجمع و رعایت پروتکلهای بهداشتی افراد براساس نوبت دهی و پیامکی که به آن‌ها ارسال می‌شود، در محل واکسیناسیون حضور یابند.

استان هرمزگان هم اکنون در وضعیت بحرانی شیوع کرونا قرار دارد و تاکنون یک هزار و ۶۴۶ نفر در این استان بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند و ظرفیت تخت های کووید در بیمارستان هرمزگان تکمیل شده و در برخی از شهرستان ها بیش از ظرفیت ، بیمار پذیرش شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا