جدیدترین اخبار از مرسدس S73e


جدیدترین اخبار از مرسدس S73e

مرسدس اخیراً در حال کار بر روی چند خودرو است که یکی از این خودروها که با استتار زیاد در خیابان‌ها رؤیت شده‌اند نسخه AMG مرسدس S کلاس است که احتمالاً در دو نمونه S63e و S73e به بازار عرضه خواهد شد. یا نگاه به این عکس‌های جاسوسی می‌توان حدس زد که در قلب این … The post جدیدترین اخبار از مرسدس S73e appeared first on مجله پدال.

مرسدس اخیراً در حال کار بر روی چند خودرو است که یکی از این خودروها که با استتار زیاد در خیابان‌ها رؤیت شده‌اند نسخه AMG مرسدس S کلاس است که احتمالاً در دو نمونه S63e و S73e به بازار عرضه خواهد شد.

جدیدترین اخبار از مرسدس S73e

یا نگاه به این عکس‌های جاسوسی می‌توان حدس زد که در قلب این خودروها همان پیشرانه آشنای V8 مرسدس AMG قرار گرفته است که به‌صورت پلاگین هیبریدی عرضه می‌شود.

تخمین زده می‌شود که این خودرو تا سال آینده معرفی و پا به جاده‌ها بگذارد تا رقیبی قدرتمندتر باشد برای ب‌ام‌و سری ۷، آئودی S8 و بنتلی فلایینگ اسپور.

جدیدترین اخبار از مرسدس S73e

این نمونه همچنان به‌شدت استتار شده اما با دقت می‌توان از جلوپنجره آشنای AMG و اگزوزهای مربع شکل دوتایی که نشان AMG است تشخیص داد. همچنین از ورودی‌های هوا، چرخ‌ها و ترمزهای بزرگتری در آن استفاده شده است.

جدیدترین اخبار از مرسدس S73e

در عکس‌ها نمایان است که دو در برای نازل شارژ و یکی برای سوخت آن قرار داده شده است. انتظار می‌رود پیشرانه این مدل همان مدل ۴ لیتری V8 باشد که با موتور الکتریکی ترکیب شده و می‌تواند قدرت حدوداً ۸۰۰ اسب بخاری را ایجاد و برد تمام الکتریکی حدوداً ۱۰۰ کیلومتری را ارائه کند. همچنین این مدل از همان گیربکس ۹ سرعته خودکار استفاده می‌کند.

جدیدترین اخبار از مرسدس S73e

همان‌طور که گفته شد این خودرو تا پایان سال جاری روانه بازار خواهد شد و خریداران ثروتمند می‌توانند آن را سفارش دهند.

جدیدترین اخبار از مرسدس S73e

ترجمه: محمد دهقان

منبع
autoexpress

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت