پخش تیزر فصل دهم سریال American Horror Story | ترسناک‌تر از همیشه


پخش تیزر فصل دهم سریال American Horror Story | ترسناک‌تر از همیشه

فصل دهم سریال ترسناک American Horror Story به نام Double Feature به زودی از شبکه اف ایکس به نمایش در می‌آید.   تاریخ پخش سریال American Horror Story: Double Feature داستان ترسناک آمریکایی یکی از بهترین سریال‌های ترسناک حال حاضر است و هر سال فصل جدیدی از آن منتشر می‌شود. متأسفانه پاندمی کرونا باعث شد […] نوشته پخش تیزر فصل دهم سریال American...

تاریخ پخش سریال American Horror Story: Double Feature

داستان ترسناک آمریکایی یکی از بهترین سریال‌های ترسناک حال حاضر است و هر سال فصل جدیدی از آن منتشر می‌شود. متأسفانه پاندمی کرونا باعث شد فرایند ساخت فصل دهم این سریال نیز مانند بسیاری از پروژه‌های هالیوودی به تعویق بیفتد. حال شبکه اف ایکس نخستین تیزر کوتاه Double Feature را منتشر کرده و از پخش آن در 25 اوت (سوم شهریور) خبر داده است.

در فصل دهم شاهد دو موجود عجیب و غریب هستیم؛ یک آدم فضایی مرموز در خشکی و یک هیولای مخوف در اعماق اقیانوس. به همین خاطر است که می‌گویند «دو ویژگی» دو برابر ترسناک‌تر از سایر فصل‌ها است. اما آنچه که نظر هواداران را به خود جلب کرده، وجود قرص‌های کپسولی مشکی‌رنگ است که در سراسر تیزر به چشم می‌خورند. این قرص‌ها چه ارتباطی با این موجودات بدشکل دارند؟

در داستان ترسناک آمریکایی: دو ویژگی، شاهد حضور چهره‌هایی مثل «سارا پلسون»، «بیلی لورد»، «ایوان پترز» و «لیلی ریب» هستیم که از همان فصل اول با سریال همراه بوده‌اند. «نیل مک دونا» و «مکالی کالکین» نیز جزو بازیگران جدید هستند.

سریال American Horror Story تا کنون توانسته است رضایت مخاطبان را جلب کرده و امتیاز بالایی را در سایت‌های مختلف نظرسنجی به دست آورد. جالب آنکه هر یک از فصل‌های سریال نیز درباره موضوع خاصی است؛ از خانه‌های جن‌زده و تیمارستان‌های مخوف گرفته تا جادوگران بدطینت و حالا آدم فضایی‌ها. بنابراین اگر جزو طرفداران ژانر ترسناک هستید، تماشای این سریال را از دست ندهید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی