فیلم دعوای همسر اول با بهاره رهنما سر شوهرشان ! + پاسخ و عکس ها


فیلم دعوای همسر اول با بهاره رهنما سر شوهرشان ! + پاسخ و عکس ها

رکنا:همسر سابق امیرخسرو عباسی با بهاره رهنما درگیر شد.

امیر خسرو عباسی متولد 1353 و ساکن محله الهیه تهران است.مهندس امیرخسرو عباسی مدیر شرکت پارس پخش کهن است که تولید ۱۲۰ قلم کالای ایرانی در صنعت آرایشی و بهداشتی با برند ژاکسی و هاینس (HIGHNESS-JUXI) را انجام می دهند.امیرخسرو عباسی در سال ۹۵ به عنوان جوان کارآفرین برای راه اندازی تولیدات محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی معرفی شده است. امیرخسرو عباسی در سال 1392 و 1393 موفق به دریافت تندیس از دست نماینده وزیر شد.همچنین اولین کرم شتر مرغ در ایران توسط شرکت امیر خسرو عباسی تولید شده است.

فیلم دعوای همسر اول با بهاره رهنما سر شوهرشان ! + پاسخ و عکس ها

ازدواج امیرخسرو عباسی با بهاره رهنما

امیر خسرو عباسی و بهاره رهنما در 13 مرداد 1396 مصادف با تولد امام رضا (ع) در صحن مطهر ایشان به عقد یکدیگر در آمدند. این دو طی مراسمی باشکوه و با حضور هنرمندان سرشناس در ۴ شهریور ۱۳۹۶ پیوندشان را جشن گرفتند.

درگیری همسر اول امیرخسرو عباسی با بهاره رهنما

خانم سهیلا محامد همسر اول امیرخسرو عباسی در لایو اینستاگرام صحبت هایی را در خصوص زندگی گذشته خود با امیرخسرو عباسی منتشر کرد. سهیلا محامد اینطور گفت: «من مادر انیس عباسی هستم. انیس ۴ ماهش بود پدرش برای گرفتن منزل مسکونی از جایی که منزل پدرم بود رفتن که منزل مسکونی جدا برای ما تهیه کنند. رفتن و برنگشتن. قاضی غیابی طلاق صادر کرد چون ۳ سال خبری از ایشان نبود. سال ۸۷ که رفتن مقدار زیادی به خانواده من بدهکار بودند. حدود ۲۱ میلیون تومان که آن زمان مبلغ زیادی بود.». خانم سهیلا محامد مادر انیس عباسی و همسر اول امیرخسرو عباسی در این ویدئو، علت طلاق را ترک زندگی توسط امیرخسرو عباسی ذکر کرده و ضمنا به بدهی ۲۱ میلیون تومانی امیرخسرو عباسی به خانواده خود اشاره کرده. حال باید دید برای این ادعا، مستنداتی هم توسط خانم سهیلا محامد قابل ارائه است و واکنش امیرخسرو عباسی به این ادعا چیست. انیس عباسی فرزند امیرخسرو عباسی و سهیلا محامد، نتیجه ازدواج آنها بود که هم اکنون انیس با مادرش زندگی میکند. امیرخسرو عباسی سالها پس از طلاق با بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد. بهاره رهنما نیز پس از طلاق از پیمان قاسم خانی، چند سال بعد با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد. ازدواج امیرخسرو عباسی با بهاره رهنما، ازدواج دوم هر دوی آنهاست و یکسال بعد نیز سالگرد ازدواج بهاره رهنما و همسرش با شکوه خاص و تم آبی برگزار شد.

فیلم دعوای همسر اول با بهاره رهنما سر شوهرشان ! + پاسخ و عکس ها

واکنش بهاره رهنما

این روزها که جریان‌های عجیب و کثیفی علیه من و خانواده ام راه افتاده میخواهم بگویم: همسرم، تمام قد کنارت هستم و از شرافتت دفاع میکنم، بعنوان یک حقوقدان به زودی کسانی رو که به تو و شرافت و صداقت و خانواده ات توهین کردند به دادگاه میکشم تا عبرتی بشه برای سایرین به گواهی قلبم و شعورم تو از شریف ترین مردان روزگاری و من اینو به همه ثابت میکنم. وی همچنین با انتشار عکس سوم نوشت: بچه‌ها رو قربانی نکنیم فکر کن حالا متوجه علت دوری همسرم از جگر گوشه اش شدید! هر بار این پدر به سمت دخترش رفته متاسفانه براش بی آبرویی و پاپوش دوخته شده! مهر و لبخند این بچه رو ببینید اگر پدرش اون آدم وحشتناکی که مادش میگه هست پس چطور انیس انقدر عاشقانه دوستش داره؟

فیلم دعوای همسر اول با بهاره رهنما سر شوهرشان ! + پاسخ و عکس ها

واکنش نیوشا ضیغمی، شیلا خداداد و الناز حبیبی به حمایت از بهاره رهنما

این ۳ بازیگر کشورمان در حمایت از بهاره رهنما و همسرش، استوری هماهنگ و یکسانی را به نمایش گذاشتند.

فیلم دعوای همسر اول با بهاره رهنما سر شوهرشان ! + پاسخ و عکس ها

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع :موج باز

آیا این خبر مفید بود؟
1 1

حجم ویدیو: 5.57M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مردی پس از 70 سال زندگی در محفظه آهنی از دنیا رفت + عکس