پویش بین‌المللی عکس سفره-جهانی-غدیر برگزار می‌شود


پویش بین‌المللی عکس سفره-جهانی-غدیر برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین امیر ارزانی از برگزاری پویش بین‌المللی عکس با عنوان سفره-جهانی-غدیر همزمان با عید امامت و ولایت به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: حجت‌الاسلام و المسلمین «امیر ارزانی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به جایگاه و اهمیت عید سعید غدیر در نشر معارف اسلام ناب محمدی از جمله مساله امامت و ولایت، اظهار کرد: آنچه که در غدیر افتاد خط سیر مشخص و مهمی بود که رسول خدا(ص) در اتمام رسالت خویش به فرمان خداوند برای مردم مطرح و راه را نشان داد.

مشاور رئیس و مدیر کل هماهنگی امور ستادی، روابط عمومی و بین‌الملل ستاد هماهنگی کانون‌های فهما گفت: امروز گرچه که قرن‌ها از واقعه غدیر خم می‌گذرد اما شیعیان با تأسی به آنچه که به امر خداوند از لسان مبارک حضرت رسول(ص) مطرح شد در ترویج و نشر معارف غدیریه می کوشند و برای معرفی سیره و شخصیت مولای خود، امام علی (ع) از هیچ اقدامی فروگذاری نمی کنند.
وی گفت: در این راستا ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در تداوم فعالیت‌های بین‌المللی در عرصه ترویج معارف اهل بیت(ع) و به مناسبت عید سعید غدیر، اقدام به برگزاری پویش بین المللی عکس با عنوان سفره-جهانی-غدیر کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین امیر ارزانی افزود: این پویش شامل تهیه عکس از موضوعاتی چون سفره اطعام، هدیه دادن، شادی و تبسم تبریک، نماز و عبادت، احسان و نیکوکاری مزین به نام حضرت علی(ع) است؛ علاقه مندان می توانند آثار خود را از چهارشنبه 6 مرداد مصادف با شب عید سعید غدیر تا 13 مرداد ماه با هشتگ سفره-جهانی-غدیر در شبکه های اجتماعی نشر دهند.
وی ادامه داد: به 14 عکس برگزیده که تا تاریخ 13 مرداد ارسال شود جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت و بچه های مسجد و علاقه مندان به شرکت در این پویش برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صفحه اینستاگرام به نشانی najm_ksh مراجعه کنند.
گفتنی است در برگزاری پویش عکس سفره-جهانی غدیر، ستاد هماهنگی کانون‌های فهما در استان کرمانشاه و همچنین کانون «مهدی منتظر» این استان همکاری کردند.

پویش بین‌المللی عکس سفره-جهانی-غدیر برگزار می‌شود

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل