پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق همراه با بارش باران در ارتفاعات تهران


پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق همراه با بارش باران در ارتفاعات تهران

تهران- ایرنا- کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: در 48 ساعت آینده در ارتفاعات این استان از جمله شهرستان‌های شمیرانات، فیروزکوه و دماوند احتمال بارش باران همراه با رعد و برق وجود دارد به همین منظور از مردم می‌خواهیم از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات خودداری کنند.

محمد مهدی عشقی روز پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: تا روز شنبه در ساعات عصر و شامگاهی و در ارتفاعات شمال شرق استان تهران بارش باران همراه با رعد و برق و صاعقه پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به جاری شدن روان آب در مسیل ها، از دامداران می خواهیم از چرای دام در مراتع این منطقه خودداری کنند.

عشقی افزود: احتمال افزایش ناگهانی سطح آب رودخانه ها نیز در ۲ روز آینده وجود دارد به همین منظور از مردم می خواهیم در حاشیه رودخانه ها اتراق نکنند.

به گفته این کارشناس هواشناسی، وزش باد موقتی نیز دور از انتظار نخواهد بود و از کوهنوردان می خواهیم در ۲ روز آتی در ساعات عصر و شامگاهی از صعود در ارتفاعات خودداری کنند.

وی تاکید کرد: برای شهر تهران وزش باد موقتی پیش بینی می شود و احتمال بارش باران در شهر تهران بسیار ضعیف است.

به گزارش ایرنا، دمای فعلی تهران ۲۹ درجه سانتیگراد است و پیش بینی شده در روزهای آینده این دما افزایش چند درجه ای داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان