30 درصد از دانش آموزان تکاب به شاد دسترسی ندارند


30 درصد از دانش آموزان تکاب به شاد دسترسی ندارند

ارومیه-ایرنا-سرپرست آموزش و پرورش شهرستان تکاب گفت: 30 درصد از جمعیت 14 هزار و 500 نفری جمعیت دانش آموزی این شهرستان به شبکه شاد دسترسی ندارند.

سجاد نعمتی روز چهارشنبه در حاشیه سی و پنجمین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هوشمندسازی مدارس وافزایش دسترسی دانش آموزان به نرم افزارهای کاربردی جزو اولویت هاست.

وی بیان کرد: تعداد ۳۲۰ عدد تبلت و گوشی از طریق خیرین و اعتبارات ابلاغی برای دانش آموزان فاقد گوشی هوشمند تهیه و بین آنان توزیع شده است.

نعمتی بیان کرد: پیگیری وضعیت بازماندگان از تحصیل و ایجاد امکان ادامه تحصیل، تجهیز مدارس مناطق محروم و حاشیه نشین، استفاده از همکاری موسسات و نهادهای مردم نهاد در جهت توسعه جزو اهداف در حال اجراست.

وی اضافه کرد: شناسایی دانش آموزان بدون گوشی و تبلت و کمک به خرید تجهیزات آموزشی نوین، نظارت مستمر بر عملکرد آموزشی و پرورشی معلمان، استفاده از نرم افزارها و فناوریهای نوین در شیوه ارتباط بین معلمان و دانش آموزان، اولیا و مربیان و تولید محتواهای الکترونیکی جذاب و متنوع توسط معلمان نیز مورد توجه این مدیریت است.

نعمتی گفت: مکاتبات و رایزنی های مکرر جهت توسعه زیرساختهای مخابراتی در مناطق روستایی، تهیه و توزیع بسته های آموزشی خود خوان و ارسال به مناطق دوردست و محروم روستایی، شناسایی دانش آموزان بدون گوشی و کمک به خرید و برگزاری دوره های آموزشی تولید محتوا برای دبیران و عوامل آموزشی نیز پیگیری می شود.

به گزارش ایرنا سی و پنجمین اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور به صورت همزمان و ویدئو کنفرانس در سراسر کشور پنجم و ششم مرداد ماه برگزار شد و مدیران آموزش و پرورش مناطق ۲۴ گانه آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این اجلاس که در سالن شهید عطایی استانداری اذربایجان غربی برگزار می شود مشارکت و حضور داشتند.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است که ۸۱ هزار نفر جمعیت با ۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز و ۱۸۰ مدرسه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی