2 هزار و 460 نفر از جمعیت هدف ملکشاهی واکسن کرونا تزریق کردند


2 هزار و 460 نفر از جمعیت هدف ملکشاهی واکسن کرونا تزریق کردند

ایلام - ایرنا - فرماندار ملکشاهی گفت: 2 هزار و 460 نفر از ابتدا تاکنون طبق سند ملی واکسیناسیون در این شهرستان واکسن کرونا تزریق کردند که بطور تقریبی این تعداد 40 درصد جمعیت هدف را شامل می شود.

محمد تاسمه روز پنچشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد کادر بهداشت و درمان این شهرستان نیز واکسن کرونا تزریق کردند و واکسن نیز برای ارکان برگزاری انتخابات به شهرستان وارد شده است.

وی افزود: به هر میزان که مردم از تزریق واکسن کرونا در شهرستان استقبال کنند، کاهش میزان بستری ها و فوتی ها کرونا را شاهد خواهیم بود.

فرماندار ملکشاهی تاکید کرد: وضعیت زرد کرونا شهرستان نباید موجب سهل انگاری مردم در رعایت پروتکل ها شود که در این راستا تیم های نظارتی با دقت بیشتری همچنان فعالیت خود را ادامه می دهند.

تاسمه روند ابتلا به کرونا در ملکشاهی را کاهشی ذکر کرد و گفت: کمتر از ۱۵ نفر در تیرماه در این شهرستان به کرونا مبتلا شدند و از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون هیچ شخصی در شهرستان بر اثر ابتلا به کرونا فوت نشده است.

فرماندار ملکشاهی اضافه کرد: با توجه به اینکه احتمال شیوع پیک پنجم کرونا در استان وجود دارد اما در این شهرستان در حال حاضر هیچ بستری کرونا نداریم.

وی تصریح کرد: یک هزار و ۱۱۷ نفر از ابتدا شیوع کرونا تاکنون در این شهرستان به کرونا مبتلا شدند که برای همه این افراد خدمات مراقبت و رهگیری ارایه شده است.

به گفته تاسمه تاکنون بیش از ۶ هزار تست از افراد مشکوک به کرونا در شهرستان گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر شهرستان های ایلام، آبدانان، دره شهر، مهران و چوار در وضعیت قرمز، دهلران و بدره در وضعیت نارنجی و شهرستان های ایوان، چرداول، هلیلان، سیروان و ملکشاهی در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی