کار برای غدیر رو به افزایش است/ از نذر علوی برای اطعام و مناسک غدیر استفاده می‌شود


کار برای غدیر رو به افزایش است/ از نذر علوی برای اطعام و مناسک غدیر استفاده می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با ابراز خرسندی از روند رو به گسترش برنامه‌های غدیر، گفت: بنیاد بین‌المللی غدیر از این استقبال و کمک‌های مردمی در برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و یا مناسک غدیری و علوی نظیر اطعام استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی» با اشاره به اجرای طرح «نذر علوی» به مناسبت دهه ولایت و امامت، اظهار کرد: بحمدالله کار غدیر و جشن ها و برنامه های امامت و ولایت و امیرالمومنین علیه السلام روز به روز در حال گسترش است.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر تصریح کرد: موج عظیمی برای گرامیداشت غدیر و ترویج معرفت و محبت نسبت به مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه السلام شکل گرفته که بسیار مبارک است.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: مردم ولایتمدار ما همه می خواهند در این برنامه های غدیری مشارکت کنند. گاهی خود مستقیماً اقدام می کنند و گاهی از چگونگی همکاری خود با بنیاد بین المللی غدیر سوال می کنند لذا افتتاح این حساب از سوی بنیاد برای جمع آوری این کمک ها بوده که از آنها برای برنامه های فرهنگی، تبلیغی و یا مناسک غدیری و علوی نظیر اطعام استفاده می کند.

وی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله مشارکت مردم به هر میزان در طرح نذر علوی مورد رضایت امیرالمومنین (ع) قرار می گیرد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش