321 فرزند یتیم سادات تحت پوشش کمیته امداد قم قرار دارند


321 فرزند یتیم سادات تحت پوشش کمیته امداد قم قرار دارند

قم - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام (ره) قم با بیان اینکه 321 فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد قم سادات هستند گفت: این فرزندان نیازمند حمایت‌های بیشتر در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین می‌باشند.

به گزارش روز پنج‌شنبه روابط عمومی کمیته امداد قم اکبر میرشکار با اعلام اینکه اکنون ۲۷ هزار و ۶۱ حامی از حدود پنج هزار و ۶۰۱ فرزند نیازمند زیر ۱۸ سال حمایت می کنند اظهار داشت: یک هزار و ۶۹۴ هزار تَن از آنها یتیم و سه هزار و ۸۴۳ تَن نیز محسنین هستند که در بین این افراد ۳۲۱ فرزند یتیم و محسنین سادات وجود دارد.

وی در ادامه گفت: هم اکنون شرایط اقتصادی کشور برای مردم به‌ویژه این خانواده‌ها سخت و دشوار شده است از این رو خواستار حمایت بیشتر از این فرزندان هستیم.

میرشکار با اشاره به‌لزوم توجه به‌این فرزندان در عیدغدیرخم افزود: فرزندان یتیم و محسنین سادات چشم انتظار کمک‌های مردم نیکوکار و خیران هستند.

مدیرکل کمیته امداد قم با اشاره به‌اینکه هر فرزند یتیم و محسنین دارای حساب بانکی اختصاصی است تاکید کرد: کمک‌های نقدی حامیان به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی آنها واریز می‌شود.

میرشکار ادامه داد مردم نوع دوست استان برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان محسنین، می توانند با شماره تلفن ۳۶۱۵۷ تماس بگیرند و از طریق راهنمایی و مشاوره کارشناسان این طرح فرزند یا فرزندان معنوی خود را انتخاب و حمایت کنند.

وی بیان کرد: افرادی که قصد دارند در این کار خداپسندانه شرکت کنند، می‌توانند عدد یک را به ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۵ ارسال نموده و یا با استفاده از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir به‌ثبت نام در این طرح ملی شرکت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین دلیل برای بازیگر شدن پردیس پورعابدینی + بیوگرافی فرشته سریال گناه و عکس هایش