مشاور اردوغان: تجهیز اوکراین به پهپاد هرگز بر روابط ترکیه و روسیه تأثیر منفی نخواهد گذاشت


مشاور اردوغان: تجهیز اوکراین به پهپاد هرگز بر روابط ترکیه و روسیه تأثیر منفی نخواهد گذاشت

شفقنا- « مجاهد کوچوک ییلماز»، مشاور رئیس جمهور ترکیه با اشاره به این که کشورش روابط با کشورهای مختلف را بر اساس نیازها و منافعش ادامه می دهد، اظهار کرد که تجهیز اوکراین به پهپاد از سوی ترکیه هرگز بر روابط میان آنکارا و موسکو تأثیر منفی نخواهد گذاشت. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از اسپوتنیک عربی، ییلماز […]

مشاور اردوغان: تجهیز اوکراین به پهپاد هرگز بر روابط ترکیه و روسیه تأثیر منفی نخواهد گذاشتمشاور اردوغان: تجهیز اوکراین به پهپاد هرگز بر روابط ترکیه و روسیه تأثیر منفی نخواهد گذاشت

شفقنا- « مجاهد کوچوک ییلماز»، مشاور رئیس جمهور ترکیه با اشاره به این که کشورش روابط با کشورهای مختلف را بر اساس نیازها و منافعش ادامه می دهد، اظهار کرد که تجهیز اوکراین به پهپاد از سوی ترکیه هرگز بر روابط میان آنکارا و موسکو تأثیر منفی نخواهد گذاشت.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از اسپوتنیک عربی، ییلماز گفت:« وقتی ترکیه با کشور خاصی ارتباط برقرار می کند، منظور از این روابط، مسئله آفرینی در روابط با کشور دیگر نیست. ترکیه توان مدیریت روابط با ابعاد و رویکردهای متفاوت با کشورهای مختلف را به طور همزمان دارد».

وی تأکید کرد که ترکیه براساس نیازها و منافعش با کشورهای مختلف ارتباط برقرار می کند ، از این رو نیازی به نگرانی دوستان ، هم پیمانان و کشورهای همکارمان نیست».

خبر را در اسپوتنیک عربی ببینید.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام