برپایی موکب «حضرت زهرا (س)» در عید غدیر به همت کانون «دوستان آسمانی»


برپایی موکب «حضرت زهرا (س)» در عید غدیر به همت کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از برگزاری آیین جشن و سرور و راه اندازی موکب پذیرایی «حضرت زهرا (س)» به همت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم به مناسبت عید سعید غدیر خم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک عید سعید غدیر خم، گفت: آیین جشن عید سعید غدیر خم با برگزاری برنامه های متنوع شاد و فرهنگی و حضور بچه های مسجد و خانواده آنان در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام زارعی معاون حوزه علمیه جهرم و امام جماعت مسجد «امام حسین (ع)» همراه بود که میرزایی از مداحان اهل بیت (ع) نیز به مدیحه سرایی و مولودی خوانی پرداخت.

وی ادامه داد: اجرای سرود بچه های مسجد، برنامه تئاتر، نورافشانی و... از جمله عناوین برنامه های این آیین جشن و سرور بود که با استقبال بی نظیر خانواده همراه شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به راه اندازی موکب پذیرایی «حضرت زهرا (س)» به همت بچه های مسجد، عنوان کرد: این موکب در خیابان مجاور کانون و توسط بچه های مسجد برپا و پذیرای شهروندان و سرنشینان خودروهای عبوری با شیرینی و شربت بود.

گواهیان با اشاره به اینکه برگزاری این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام شد، اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده از این مراسم، برگزاری جشن روز عید سعید غدیر خم در محوطه و فضای باز این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد