بارش پراکنده باران شمال استان همدان را فرا می‌گیرد


بارش پراکنده باران شمال استان همدان را فرا می‌گیرد

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت که در پی نفوذ یک سامانه بارشی از سمت شمال غرب کشور، بارش پراکنده باران، نیمه شمالی استان را فرا می‌گیرد.

"روح الله زاهدی" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با افزایش ابر و وزش شدید باد، غبار محلی و بارش پراکنده و قطره‌ای باران پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: آسمان بیشتر نقاط استان همدان در چند روز آینده صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود و فردا دمای بیشتر نقاط استان بین یک تا سه درجه سانتی گراد افزایش می یابد.

زاهدی عنوان کرد: به دلیل فعالیت ابرهای سی.بی در لایه های بالایی جو، ممکن است در مواردی اندک، در شمال استان شاهد رعد و برق و بارش قطره ای باران باشیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: اسدآباد با ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۳۷ و ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها