عنوان اصلی و تاریخ پخش فصل نهم سریال دکستر با یک تریلر مشخص شد


عنوان اصلی و تاریخ پخش فصل نهم سریال دکستر با یک تریلر مشخص شد

گجت نیوز سرانجام شبکه شوتایم از عنوان فصل نهم سریال دکستر با نام New Blood رونمایی کرد. در ادامه می‌توانید تریلر جذاب این مجموعه را نیز تماشا کنید. احیا سریال دکستر که از آن انتظارات زیادی می‌رود، New Blood نام دارد و در ماه نوامبر نمایش داده خواهد شد. در طول 8 فصل طوفانی این مجموعه، طرفداران... نوشته عنوان اصلی و تاریخ پخش فصل نهم سریال دکستر...

سرانجام شبکه شوتایم از عنوان فصل نهم سریال دکستر با نام New Blood رونمایی کرد. در ادامه می‌توانید تریلر جذاب این مجموعه را نیز تماشا کنید.

احیا سریال دکستر که از آن انتظارات زیادی می‌رود، New Blood نام دارد و در ماه نوامبر نمایش داده خواهد شد. در طول ۸ فصل طوفانی این مجموعه، طرفداران ماجراهای دکستر (با بازی مایکل سی. هال) را به عنوان کارشناس تحلیل آثار خون و تکنیسین پزشکی قانونی دنبال کرده‌اند. اما او تنها با بعد قانونی خود شناخته نمی‌شود زیرا دکستر فارغ از این کار، یک قاتل زنجیره‌ای عجیب و مرموز است.

عنوان اصلی و تاریخ پخش فصل نهم سریال دکستر با یک تریلر مشخص شدعنوان اصلی و تاریخ پخش فصل نهم سریال دکستر با یک تریلر مشخص شد

حدس و گمان‌های بسیاری در رابطه با چگونگی پایان داستان دکستر وجود داشت، اما نتیجه نهایی نتوانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند. حتی خود مایکل سی. هال هم اعتقاد دارد که فصل هشتم، چندان درخشان نیست. به همین دلیل طرفداران قدیمی مجموعه، انتظاراتشان از فصل نهم سریال دکستر بسیار بالا خواهد بود.

شبکه شوتایم از طریق پنل رسمی سریال Dexter در کامیک-کان سن‌دیگو، تریلر فصل نهم این مجموعه را منتشر کرد. در این تریلر شخصیت دکستر را می‌بینیم که به زندگی جدید خود در یک شهر کوچک و برفی عادت کرده است. علاوه‌بر این موارد، بازیگران و شخصیت‌های جدید و همچنین دکستر دیده می‌شود که به همراه کرت کالدول (با بازی کلنسی براون) ‌مشغول بررسی صحنه جرم می‌باشند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

خبر احیا سریال Dexter نخستین‌بار در پاییز سال گذشته منتشر شد. باری دیگر مایکل سی. هال در نقش اصلی حاضر خواهد بود و همچنین قرار است کلاید فیلیپس به عنوان شورانر اصلی، دوباره در پروسه تولید سریال دکستر نقش داشته باشد. این فصل ۱۰ قسمتی پس از سال‌ها، با دکستر مورگان همراه خواهد شد. کسی که بعد از اتفاقات آخرین فصل، مرگ خود را جعل کرد تا بتواند با آرامش در شهری کوچک زندگی کند.

فصل نهم سریال دکستر، چهره‌های جدیدی را مانند کلنسی براون، جولیا جونز و جمی چانگ در اختیار خواهد داشت. اما کماکان می‌توانیم شاهد حضور شخصیت‌های آشنایی مانند قاتل ترینیتی (با بازی جان لیسگو) باشیم. پس از انتشار تریلر این مجموعه در رویداد کامیک-کان، مشخص شد که فصل جدید به طور رسمی New Blood نام دارد. پخش نهمین فصل سریال Dexter در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۶ آبان ۱۴۰۰) از شبکه شوتایم آغاز خواهد شد.

هنوز تا ماه نوامبر فاصله داریم اما قطعاً کسی نمی‌تواند از ملاقات مجدد با دکستر مورگان در فصل پاییز ناراضی باشد. ماجراهای این قاتل زنجیره‌ای در روزهای خنک و مرموز پاییزی، می‌تواند حس تاریک و لذت‌بخشی را به بیننده منتقل کند. سریال دکستر با نمایش ۱۰ قسمت اصلی خود، در سال ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید؛ بنابراین بینندگان انتظار دارند تا تعطیلات‌شان را نیز با دکستر سپری کنند.

صحبت درباره عنوان New Blood بسیار زیاد است و تعابیر مختلفی برای این نام وجود دارد. به اعتقاد اکثر طرفداران، این عنوان به معنی بازگشت دکستر به پروسه قتل و ریختن خون بیشتر است. در واقع اگر او سعی کرده باشد از این فضا فاصله بگیرد، کشتار همچنان بخشی از وجود او محسوب می‌شود. اما اگر بخواهیم به شکل دیگری به ماجرا نگاه کنیم، عنوان New Blood در فصل نهم سریال دکستر می‌تواند ناشی از پیوستن افراد جدید و شخصیت‌های تازه‌وارد به جهان این مجموعه باشد.

در حالی که برخی از بازیگران اصلی و قدیمی قرار است به مجموعه بازگردند، اما فصل نهم سریال دکستر بیشتر بر روی شخصیت‌های جدید متمرکز خواهد بود. به نظر می‌رسد آنجلا (جولیا جونز) نقشی اساسی در زندگی دکستر داشته باشد. همچنین مشخص شده که کرت کالدول (کلنسی براون) شخصیت منفی این فصل خواهد بود. در مجموع، این یک دوره جدید برای Dexter است که می‌تواند بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشد. برای پی بردن به این موضوع، باید تا پاییز امسال صبر کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها