در متن و حاشیه المپیک/ وارث اسطوره ژاپن؛ قهرمان المپیک در 19 سال سالگی


در متن و حاشیه المپیک/ وارث اسطوره ژاپن؛ قهرمان المپیک در 19 سال سالگی

دایکی هاشیموتو، ژیمناست 19 ساله ژاپنی، موفق به کسب مدال طلای رقابت‌های المپیک توکیو شد.

به گزارش "ورزش سه"، دایکی هاشیموتو روز گذشته در فینال ژیمناستیک انفرادی در مجموع اسباب موفق شد با امتیاز خیره کننده 88.465 مدال طلا را کسب کند تا به جوان ترین ژیمناستی تبدیل شود که موفق شده به مدال طلا دست پیدا کند چرا که این کار را تنها در سن 19 سالگی انجام داد. هاشیموتو همچنین توانست صدمین مدال طلای ژاپن در رقابت‌های ژیمناستیک المپیک را کسب کند.

هاشیموتو در حالی توانست مدال طلای المپیک را از آن خود کند که حالا جا پای اسطوره ژیمناستیک ژاپن یعنی اوچیمورا گذاشت که سال‌ها توانسته بود برای این کشور افتخار آفرینی کند و مدال‌های زیادی را به دست بیاورد. موضوعی که باعث شده تا یکی از روزنامه های ژاپنی نیز تمجید ویژه ای از این جوان انجام بدهد و با تیتر "وارث اوچیمورا متولد شد" به قدر دانی از این ژیمناست جوان بپردازد.

هاشیموتو در شرق توکیو متولد شد و بعد از اینکه دو برادرش به ورزش ژیمناستیک روی آوردند او نیز راه آنها را پیمود و حالا خیلی زود توانست به قله این ورزش برسد و مدال طلای المپیک را از آن خود کند. او در حالی توانسته به این عنوان دست پیدا کند که در ابتدای کار خود مخالفت هایی با حضورش در مسابقات سنگین به خاطر سن کم وی وجود داشت اما هاشیموتو تمام محدودیت ها را کنار گذاشت و توانست در 19 سالگی مدال طلای المپیک را از آن خود کند.

کسب مدال طلا توسط هاشیموتو با واکنش های جالبی همراه بوده است و بسیاری از ژاپنی‌ها حتی معتقد هستند که آینده بهتری نسبت به اوچیمورا در انتظار او خواهد بود و در واقع هاشیموتو می‌تواند تا سال‌ها برای این کشور افتخار آفرینی کند.

در متن و حاشیه المپیک/ وارث اسطوره ژاپن؛ قهرمان المپیک در 19 سال سالگی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین ساعت‌ هوشمند پیشنهادی بر اساس قیمت (اردیبهشت 1403)