پیشرفت فیزیکی 90 درصدی عملیات روسازی پروژه احداث باند دوم سه راهی رضی – امیرکندی


پیشرفت فیزیکی 90 درصدی عملیات روسازی پروژه احداث باند دوم سه راهی رضی – امیرکندی

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان اردبیل گفت:عملیات روسازی 11.5 کیلومتر پروژه احداث باند دوم سه راهی رضی – امیرکندی با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در حال اجرا می باشد

به گزارش ایسنا، محبوب حیدری ۷مرداد در بازدید استاندار اردبیل از پروژه های احداث باند دوم سه راهی رضی – امیر کندی، پروژه گردشگری رینگ دور دریاچه گیلارلو و بزرگراه در دست احداث ورودی شهرستان گرمی با اعلام این خبر افزود: عملیات زیرسازی پروژه و تکمیل عملیات روسازی ۱۱.۵کیلومتر احداث باند دوم سه راهی رضی – امیر کندی تا شهر رضی و ۲۶ دستگاه ابنیه فنی با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال اجرا است.
وی گفت: روند اجرایی مطلوبی را توسط پیمانکار در این پروژه شاهد هستیم و با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم تا پایان سالجاری شاهد بهره برداری از این پروژه و اتصال بزرگراه اردبیل - سه راهی رضی به شهر رضی باشیم تا با تکمیل این محور شاهد تردد ایمن و مطمئن در این مسیر باشیم.
حیدری افزود : از ۵ کیلومتر بزرگراه در دست احداث ورودی شهرستان گرمی به طول ۴.۳ کیلومتر یک لایه آسفالت‌ریزی شده و اجرای لایه بیس ۷۰۰ متر باقی نیز در حال تکمیل جهت اجرای آسفالت‌ می باشد تا به صورت کامل این پروژه نیز امسال به بهره‌برداری برسد.
وی اجرای پروژه گردشگری رینگ دور دریاچه گیلارلو را نیز یادآور شد و بیان کرد: عملیات خاکی پروژه تکمیل شده و شاهد اتمام عملیات روسازی پروژه هستیم و پیمانکار پروژه در حال تکمیل ۵ دستگاه ابنیه فنی بوده سپس پروژه آماده اجرای عملیات آسفالت خواهد بود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با تقدیر از تلاش پیمانکاران پروژه ها خاطر نشان کرد: با توجه به مطالبات پیمانکار ، در صورت تامین اعتبار پروژه گردشگری رینگ دور دریاچه سد گیلارلو ، امسال شاهد تکمیل و بهره برداری از پروزه بطول ۳.۲ کیلومتر خواهیم بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی