ویژه برنامه های عید سعید غدیر خم در مسجدالنبی(ص) اروندکنار برگزار می شود


ویژه برنامه های عید سعید غدیر خم در مسجدالنبی(ص) اروندکنار برگزار می شود

حجت الاسلام نصاری از برگزاری ویژه برنامه های عید سعید غدیر خم در مسجدالنبی (ص) اروندکنار توسط کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء این شهر خبر داد.

«حجت الاسلام هانی نصاری زاده» شامگاه (چهارشنبه ۶ مردادماه) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: زنده نگه داشتن ریشه فرهنگ غدیر و حقانیت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) به تمدن اسلامی منجر می شود.

مدیرکانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء(ص) اروندکنار افزود: غدیر حلقه اتصال همه مکاتب آسمانی و فرقه‌ها، اعم از شیعه و سنی و احزاب است و باید در همیشه تاریخ زنده و ماندگار شود.

وی از برگزاری ویژه برنامه های عید سعید غدیر خم در مسجدالنبی (ص) اروندکنار توسط کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء این شهر خبرداد و تصریح کرد: برپایی سه روز ایستگاه صلواتی و مسابقه نقاشی کودک و نوجوان در فرهنگسرای اروند، برگزاری جشن‌ غدیر، اجرای هشتگ من غدیری ام در فضای مجازی، توزیع شیرینی بسته بندی شده، دیدار با بزرگان سادات محله، آذین بندی و تزئینات سطح شهر، کاروان شادی بصورت خودرویی، روز شمار غدیر از دیگر برنامه‌های دهه ولایت و امامت این کانون فرهنگی هنری خاتم‌ الانبیاء (ص) بود.

حجت الاسلام نصاری زاده عید غدیر خم را بزرگترین عید مسلمین دانست و یاد آور شد: تلاش می‌کنیم جشن‌های این ایام به دلیل کرونا با سردی روبرو نشود و با پویایی و نشاط و ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی آن را برگزار کنیم.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی