140 خبرنگار قزوینی واکسن کرونا دریافت کردند


140 خبرنگار قزوینی واکسن کرونا دریافت کردند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: صبح امروز همزمان با عید غدیر خم حدود 140 خبرنگار قزوینی که در حوزه کرونا فعالیت داشتند واکسن کرونا دریافت کردند.

محمد حسن ارداقیان در جمع خبرنگاران تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون خبرنگاران همواره در کنار دانشگاه علوم پزشکی قرار داشتند و اخبار و اطلاعات مربوط به کرونا را اطلاع‌رسانی می‌کردند.

وی افزود: کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با کرونا استان قزوین لیستی از خبرنگاران فعال تهیه و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده است با توجه به اینکه خبرنگاران استان قزوین بیشتر از این تعداد هستند هماهنگی صورت گرفته است که خبرنگاران باقی مانده در فاز دوم واکسن کرونا را دریافت کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: از نظر ما خبرنگاران افرادی هستند که به صورت مستقیم کار خبری می‌کنند و در میدان حضور دارند، در این مدت در سطح جامعه و مراکز درمانی حضور فعال داشتند و اطلاع رسانی انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با ایمن‌سازی این افراد گام بزرگی برداریم تا خبرنگاران با آسودگی بیشتری به رسالت خود ادامه دهند، واکسن ایرانی برکت و واکسن سینوفارم در محل واکسیناسیون موجود بود که خبرنگاران با توجه به تمایلات خود واکسن دریافت می‌کردند.

ارداقیان یادآور شد: در خصوص خبرنگارانی که واکسن دریافت نکرده‌اند نیز آمادگی داریم به محض دریافت لیست مجدد از کمیته اطلاع‌رسانی، واکسیناسیون این عزیزان نیز در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی