مرکز اشتغال زایی وکسب وکار مددجویان بهزیستی در دشتی افتتاح شد


مرکز اشتغال زایی وکسب وکار مددجویان بهزیستی در دشتی افتتاح شد

بوشهر-ایرنا- در آئینی به مناسبت عید غدیر روز پنجشنبه و با حضور امام جمعه خورموج و مسئولان دشتی مرکز اشتغال زایی کسب کار مددجویان و معلولان بهزیستی در دشتی افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، امام جمعه خورموج در این آئین گفت: کمک به معلولان از راه ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی برای مددجویان و معلولان زیر پوشش بهزیستی از جمله دغدغه‌های نظام به شمار می‌رود.

حجت السلام عبدالحسین مصلح افزود: از اداره بهزیستی که برای جامعه هدف خود زمینه اشتغال یجاد می‌کند و این جوانانی که با همت و پشتکار زمینه اشتغال خود را ایجاد کرد و باید الگویی برای سایر افراد جامعه باشند قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد: ابعاد وجودی معصومان (ع) عصمت و طهارت و رهبران الهی از جمله امام راحل و رهبر معظم انقلاب که برای ما نیز الگو هستند کمک به معلولان،محرومان و فقرا است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتی گفت: در زمان حاضر ۲هزار و ۲۲۵ مددجو در ۶مرکز مثبت زندگی در این شهرستان زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند.

عبدالله چیکانی افزود: این مراکز شامل سه مرکز در شهر خورموج، یک مرکز در شهر شُنبه و ۲ مرکز در شهر کاکی هستند.

وی بیان کرد: سال گذشته در شهرستان دشتی ۱۰۰ فقره وام ۵۰ میلیونی برای اشتغال زایی مددجویان و معلولان زیر پوشش بهزیستی پرداخت شده است.

چیکانی اضافه کرد: همچنین از ابتدای سالجاری نیز عملیات ساخت مسکن برای مددجویان ساکن در روستاهای دشتی آغاز شده است.

وی ادامه داد: اداره بهزیستی برای ساخت این واحدهای مسکونی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی و ۸۰ میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض برای هر واحد مسکونی کمک می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا