در اطلاع‌رسانی خدمات نظام نباید نگاه جناحی یا حزبی باشد


در اطلاع‌رسانی خدمات نظام نباید نگاه جناحی یا حزبی باشد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان می‌گوید: در معرفی و اطلاع‌رسانی خدمات نظام نباید نگاه جناحی یا حزبی باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با مدیرکل و کارکنان روابط عمومی استانداری لرستان که به‌مناسبت عید غدیر خم انجام گرفت، با تبریک عید غدیر به تشریح برخی از وظایف مرتبط با روابط عمومی‌ها پرداخت و گفت: معرفی و برگزاری شعائر الهی در قالب مراسم مختلف، جشنواره‌ها و اطلاع‌رسانی به مردم یکی از وظایف تعریف شده روابط عمومی‌هاست.

وی تأکید کرد: روابط عمومی‌ها در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها نقش بسیار مهمی از طریق نیازسنجی افکار عمومی و انتقال آن به مسئولان ایفا می‌کنند.

شاهرخی افزود: روابط عمومی‌ها خدمات نظام را هنرمندانه و با صداقت در گفتار به‌درستی اطلاع‌رسانی کرده و امید را در مردم زنده کنند زیرا دشمن همواره به‌دنبال ناامید کردن مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: روابط عمومی‌ها و به‌طور کلی اصحاب رسانه می‌توانند کاستی‌ها و نقصان موجود را به مسئولان یادآوری کنند، تا با برنامه‌ریزی برای رفع آنها اقدام شود.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها در تبلیغ و گسترش ارزش‌ها نیز نقش مؤثری دارند و این تبلیغ از جنبه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فردی و سایر جوانب قابل توجه است.

شاهرخی با بیان اینکه در معرفی و اطلاع‌رسانی خدمات نظام نباید نگاه جناحی یا حزبی باشد بلکه صرفاً رضایت خداوند متعال مدنظر قرار گیرد تا بخشی از خدمات نظام به‌واسطه این نگاه‌ها نادیده گرفته نشود، از عملکرد خوب روابط عمومی استانداری لرستان در اطلاع‌رسانی به‌موقع خدمات و اقدامات ارزشمند نظام تقدیر کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توی 10 ثانیه حدس بزن / چه کسی از دست پلیس فرار کرده؟