رویداد مجازی طراحی و دوخت لباس اجتماع در یزد برگزار می‌شود


رویداد مجازی طراحی و دوخت لباس اجتماع در یزد برگزار می‌شود

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد از برگزاری رویداد مجازی طراحی و دوخت لباس اجتماع با موضوع «فرهنگ و تمدن ایرانی و خلق مدلهای بدیع» در این استان خبر داد.

«اعظم کاظمی» در گفت‌وگو با ایسنا دراین باره تصریح کرد: مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای خواهران یزدبا همکاری کارگروه مد و لباس استان و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و همچنین دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با هدف شناساندن، معرفی سرمایه‌های انسانی ماهر و نقش مهارت و فن در خلق آثار بدیع، در نظر دارد رویداد مجازی طراحی و دوخت لباس اجتماع را در دو حزوه بانوان و آقایان برگزار کند.

وی افزود: در همین رابطه طی اعلام فراخوانی از کلیه فعالان حوزه مد و لباس دعوت می‌شود تا حداکثر چهار اثر شامل دو طرح مردانه و دو طرح زنانه خود را با ذکر مشخصات کامل خالق آثار برای این رویداد ارسال کنند.

کاظمی نشانی ارسال آثار را دایرکت markaz.fani.khaharan_yazd و نیز ایمیل markaz.khaharan3@gmail.com اعلام کرد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار علاقمندان به این رویداد تا پایان روز 30 مردادماه 1400 تعیین شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تصاویر دست دوخته‌ها باید از سه وجه روبرو، پشت و پهلو تهیه و ارسال شود.

کاظمی در پایان یادآور شد: به برگزیدگان جشنواره جوایز نقدی اهدا خواهد شد بدین ترتیب که نفرات اول تا سوم علاوه بر دریافت لوح تقدیر به ترتیب مبالغ یک میلیون، 600 و 400 هزار تومان خواهند گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403