24 هزار و 215 راننده در خراسان شمالی جریمه شدند


24 هزار و 215 راننده در خراسان شمالی جریمه شدند

بجنورد- ایرنا- معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: پلیس، 24 هزار و 215 راننده بی‌توجه به محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های کرونایی را در سال جاری جریمه کرد.

سرهنگ سجاد نامور روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال ۲۳ هزار و ۵۳۳ قبض جریمه ۲ میلیون ریالی برای رانندگان بی توجه به محدودیت های تردد شبانه صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت ۴۱ مورد قبض جریمه پنج میلیون ریالی و ۶۴۱ مورد قبض جریمه ۱۰ میلیون ریالی برای رانندگان متخلف صادر شده است.

سرهنگ نامور گفت: با اعمال محدودیت های تردد در جاده ها، پلیس استان ۲۱ هزار و ۱۶۴ دستگاه خودروی غیربومی را برگشت داده است.

وی اظهار داشت: امسال ۳۷۳ هزار و ۱۹۰ مورد تردد در محور های استان به ثبت رسیده است که دوربین های جاده ها ۹ هزار و ۳۱۱ مورد تخلف کرونایی را از رانندگان ثبت کرده اند.

سرهنگ نامور اظهار داشت: ۷۰ نفر نیروی پلیس استان در ۲۰ نقطه از محورهای استان مستقر است و تردد خودروها را رصد می کنند.

وی با اشاره به محدودیت های کرونایی برای فعالیت مشاغل مختلف گفت: امسال چهار هزار و ۹۲۹ صنف مختلف در استان مورد بازدید قرار گرفته است که این بازدید ها منجر به صدور سه هزار و ۹۰۹ مورد تذکر و پلمب ۸۷ صنف متخلف شده است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی اظهار داشت: در این مدت ۵۸ هزار و ۶۲۴ مورد تذکر لسانی به افراد بی توجه به کرونا داده شده است.

طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از هشت شهرستان، سه شهرستان بجنورد، اسفراین و شیروان که ۷۵ درصد از جمعیت حدود ۸۶۳ هزار نفری این استان را در خود جای دادند، در وضعیت قرمز، شهرستان مانه و سملقان، جاجرم و راز و جرگلان در وضعیت نارنجی و گرمه و فاروج نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص