حوادث جاده‌ای شرق استان سمنان یک فوتی و 10 مصدوم برجا گذاشت


حوادث جاده‌ای شرق استان سمنان یک فوتی و 10 مصدوم برجا گذاشت

شاهرود- ایرنا - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت:چهار حادثه جاده ای طی 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی شرق استان سمنان یک فوتی و 10 مصدوم برجا گذاشت.

فرحناز جان محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نخستین حادثه در کیلومتر ۱۱۰ جاده شاهرود به سبزوار بین ۲ دستگاه تریلی رخ داد.

وی گفت: یکی از مصدومان این حادثه دچار تروماهای مختلف و درون خودرو محبوس شده بود که با تلاش امدادگران هلال احمر رها سازی و تحویل اورژانس شد .

رییس اورژانس شاهرود ،تاکید کرد : یکی دیگر از مصدومان نیز توسط کارشناسان پایگاه جاده ای میاندشت اورژانس سرپایی مداوا شد.

به گفته وی ،یکی دیگر از حوادث واژگونی خودروی ۲۰۶ بود که در کیلومتر ۱۵۰ محور شاهرود به سبزوار اتفاق افتاد .

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با بیان اینکه کارشناسان اورژانس ۱۱۵ پایگاه جاده ای عباس آباد اقدامات نخستین را برای ۲ مصدوم ۳۰ و ۳۴ ساله انجام دادند ، گفت: برای تسریع در ادامه روند درمان ،مصدومان با بالگرد اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اعزام شدند.

جان محمدی افزود: در حادثه واژگونی پراید در "خانیاب" جاده شاهرود به مجن پنج تن مصدوم شدند .

وی با اشاره به اینکه سه خانم ۲۰ تا ۳۷ ساله و ۲ پسر هفت و ۱۰ ساله مصدومان این حادثه بودند ، ابراز داشت: سه مصدوم با آمبولانس هلال احمر و بقیه مصدومان با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان برای ادامه مداوا منتقل شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: در حادثه واژگونی خودروی ال ۹۰ در جاده بیارجمند به طرود یک تن کشته شد .

جان محمدی با بیان اینکه یک مرد ۳۷ ساله براثر شدت جراحت سر صحنه حادثه در دم جان باخت ، اظهار داشت:یک مرد ۵۶ ساله مصدوم نیز پس از انجام اقدامات نخستین درمانی کارشناسان اورژانس بیارجمند برای پیگری روند درمان با آمبولانس به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود انتقال شد.

محور شاهرود - سبزوار از راه های پرتردد کشور است، هر ساله حدود ۲۰ میلیون رفت و آمد در این مسیر انجام شده و حوادث رانندگی بسیاری در آن رخ می دهد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۱۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی دراین مرکز آماده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر