توزیع 50 بسته گوشت قرمز میان نیازمندان آبادان


توزیع 50 بسته گوشت قرمز میان نیازمندان آبادان

سبتی از توزیع 50 بسته گوشت قرمز نذری اهدایی برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) در میان نیازمندان آبادان خبر داد.

«علی سبتی» ظهر امروز (پنج شنبه ۷ مرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تبریک فرارسیدن دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم اظهار کرد: روز گذشته به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند ۵۰ بسته گوشت قرمز طرح نذری قربانی که از طریق برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) اهدا شده بود به این کانون جهت توزیع میان نیازمندان شناسایی شده تعلق گرفت.

مدیر کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه (ع) آبادان افزود: این بسته ها را امروز به مناسبت عید سعید غدیر خم با همکاری اعضا و بچه های مسجدی این کانون در اختیار خانواده های نیازمندی که پیش تر شناسایی کرده بودیم قرار دادیم.

وی همچنین از برگزاری کلاس های طرح اوقات فراقت تابستان خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه در این کانون توانستیم با همکاری پایگاه مقاومت بسیج مسجد و اعضا کلاس های طرح اوقات فرات تابستان را ویژه کودکان و نوجوانان برگزار کنیم.

سبتی تصریح کرد: این کلاس ها شامل آموزش قرائت و مفاهیم قرآن کریم و مفاتیح الجناح، فوتبال، پینگ پنگ، تواشیح، گروه سرود، فوتبال دستی، نماز جماعت، بسکتبال، دارت و ... بود که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده و تا پایان تابستان اداه خواهد داشت.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر