حریق در هتل آپارتمانی در شیراز/نجات 15 نفر


حریق در هتل آپارتمانی در شیراز/نجات 15 نفر

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، از وقوع حریق در یک هتل آپارتمان سه طبقه در این کلانشهر خبر داد و گفت: آتش مهار و اطفاء شد.

محمدهادی قانع پنج‌شنبه ۷ مرداد در تشریح جزییات حادثه آتش‌سوزی در یک هتل آپارتمان در شیراز، به خبرنگاران گفت: این حادثه ساعت ۱۱ و ۳۸ دقیقه و با مشاهده دود و زبانه آتش از طریق مردم به ۱۲۵ اطلاع رسانی شد.

وی ادامه داد: شعله‌های آتش از واحد شرقی در طبقه سوم یک هتل آپارتمان سه طبقه واقع در خیابان حدادی شیراز آغاز شده بود و بلافاصله نیروهای آتش نشانی و امدادی به محل اعزام شدند.

قانع ادامه داد: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد کانون آتش سوزی آشپزخانه این واحد بوده و آتش گرفتن هود آشپزخانه منجر به آتش سوزی و سرایت آن به لوازم قابل اشتعال شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز همچنین با بیان اینکه شعله‌های آتش در این واحد به سرعت در حال گسترش بود، گفت: این امر باعث بروز دود سنگین در طبقات شد.

قانع اضافه کرد: آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه نسبت به اطفاء حریق، نجات مسافران و خارج کردن آنان اقدام و ۱۵ تن از مسافران این هتل آپارتمان را که در طبقات گرفتار شده بودند به محل امن منتقل کردند.

او با بیان اینکه همزمان با عملیات اطفای حریق، آتش نشانان عملیات تهویه دود از محیط را نیز آغاز کردند، خاطرنشان کرد: نجاتگران آتش نشانی ۱۵ تن از مسافران این هتل آپارتمان را که در طبقات گرفتار شده بودند به محل امن منتقل کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: پس از اطفاء کامل حریق و لکه‌گیری، آتش نشانان به عملیات خود خاتمه دادند.

قانع با بیان اینکه علت قطعی بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: خوشبختانه این آتش سوزی مصدوم نداشت و تنها خسارات مالی بر جای گذاشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا