توزیع 60 هزار بسته غذایی در خراسان جنوبی آغاز شد


توزیع 60 هزار بسته غذایی در خراسان جنوبی آغاز شد

بیرجند- ایرنا - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: با آغاز رزمایش احسان غدیر همزمان با عید غدیر خم، توزیع 60 هزار بسته غذایی بین نیازمندان استان آغاز شد.

سید مجتبی موسوی روز پنجشنبه به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: این ستاد در ادامه فعالیت‌های خود در حوزه‌های اجتماعی همزمان با عید بزرگ غدیر این رزمایش را آغاز کرد.

وی بیان داشت: در این رزمایش با همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه کمکهای مومنانه و طرح مواسات و همدلی به‌مناسبت عید سعید غدیر بیش از ۶۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

موسوی ادامه داد: این مهم با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی با همکاری و تعامل هیات‌های مذهبی و گروه‌های جهادی در سطح استان و در مناطق هدف اجرا می‌شود.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این رزمایش را ۳۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: همچنین در راستای مقابله با ویروس کرونا بیش از ۵۰ هزار عدد ماسک رایگان در سطح استان و مناطق پرخطر از جمله نهبندان توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: همچنین ۵۶۰ عدد گان پزشکی نیز برای کادر درمان استان در حال توزیع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی