ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان طالقانی آبادان تکمیل شد


ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان طالقانی آبادان تکمیل شد

آبادان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت:موج تمام عیار کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان آغاز و ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان طالقانی آبادان تکمیل شد.

به گزارش ایرنا دکتر شکراله سلمان زاده پنجشنبه اظهار داشت: متاسفانه هشدارها در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی جدی گرفته نشد که نتیجه آن افزایش بار بیماری و مرگ و میر در منطقه است.

وی افزود: با hفزایش تعداد بیماران کووید ۱۹ فشار روانی و جسمی fvکارکنان بهداشت و درمان در شهرستانهای آبادان، خرمشهر و شادگان مضاعف شده است.

سلمان زاده گفت:در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۷ مورد جدید مثبت کرونا ( ۱۵۳ نفر مربوط به آبادان، ۷۰ نفر از خرمشهر و در شادگان ۵۴ )مورد مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده است.

وی افزود: از این ۲۷۷ مورد مثبت جدید ۲۴۷ نفر ( آبادان ۱۳۵ نفر، خرمشهر ۶۱ نفر و شادگان ۵۱ نفر ) به صورت سرپایی پذیرش شده وتحت درمان قرار گرفتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: طی روز گذشته نیز ۴۱ بیمار کرونایی در چهار بیمارستان تابع دانشگاه بستری و ۳۰ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

و ی افزود: متأسفانه در روز گذشته ۲ نفر فوتی (یک نفر در آبادان و یک نفر در شادگان) در گزارش شده است و در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان ۲۲۰ بیمار است.

سلمان زاده اضافه کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تاکنون ۲۱۵ هزار و ۸۸۰ نفر گزارش شده است .

شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان از خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان بهره می برند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل