مدیران از ظرفیت نمازجمعه برای پاسخگویی به شهروندان استفاده کنند


مدیران از ظرفیت نمازجمعه برای پاسخگویی به شهروندان استفاده کنند

یزد- ایرنا- امام‌جمعه مهریز گفت: برگزاری هفتگی این آیین عبادی سیاسی فرصتی بسیار مناسب برای حضور مدیران در جمع مردم و پاسخگویی به پرسش و مطالبات برحق قانونی آنهاست که مسوولان نظام اسلامی باید از این ظرفیت به نحو مناسب استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز پنجشنبه در نشستی با فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان با تبریک عید غدیرخم و هفته احیای نمازجمعه (اول تا هفتم مرداد) افزود: برپایی میزخدمت و ارایه گزارش به مردم موجب امیدآفرینی در بین شهروندان است .

وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی هیچ فاصله‌ای بین مردم و مسوولان در جامعه وجود ندارد و حضور مدیران در نمازجمعه در کنار شهروندان موجب اعتمادبخشی و دلگرمی همگان و تقویت نظام و انقلاب‌اسلامی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهارکرد: هرچه ارتباط قوی‌تر و صمیمی‌تر بین مردم و مسوولان بیشتر باشد موجب شکست توطئه‌های دشمنان و مایه عزت و اقتدار کشور است.

محی‌الدینی بیان کرد: اقامه نمازجمعه در ۴۲ سال گذشته برکت های عظیمی برای کشور و نظام داشت که اصلی‌ترین این وحدت کلمه آحاد مردم و بصیرت‌افزایی در مقابل دشمن است .

همچنین فرماندار مهریز گفت: احیای اقامه نماز پرشکوه جمعه یکی از عظیم‌ترین و مهمترین دستاوردهای پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس اسلامی به رهبری امام‌خمینی(ره) است.

رضا زارع‌زاده مهریزی افزود: نمازجمعه نقش مهم و تاثیرگذاری در تحقق وحدت اجتماعی و تعاون و همکاری امت مسلمان و بهره‌گیری از تمامی توان نیروهای مردمی و انقلابی برای گام نهادن در مسیر پرفراز و نشیب انقلاب و دوران پس از آن داشت.

وی از تلاش‌های خالصانه فعالان و اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان که برای برپایی این فریضه با عظمت الهی و شکل‌گیری صفوف مومنان در کنار هم اهتمام می‌ورزند، قدردانی کرد.

هم اکنون در ۲۱ شهر و هفت روستای پرجمعیت استان یزد نمازجمعه اقامه می شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم