30 واحد نانوایی در دلفان جریمه شدند


30 واحد نانوایی در دلفان جریمه شدند

خرم‌آباد - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دلفان گفت: طرح بازرسی از 132 نانوایی شهرستان اجرا و در این راستا 30 واحد متخلف شناسایی و جریمه شدند.

"رضا رضایی" روز پنچشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بازرسی ها از ابتدای تیرماه در قالب یک طرح ‌ویژه آغاز و تاکنون چگونگی تهیه، تامین، پخت و توزیع نان در۱۳۲ احد نانوایی بررسی شده است.

وی ادامه داد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کنترل قیمت مصوب نان، بررسی وزن و کیفیت نان عرضه شده و درج نرخ نامه در این گشت ها مورد توجه بود.

به گفته وی طرح گشت مشترک نظارت بر واحدهای نانوایی با توجه به حساسیت و نقش ویژه این صنف در سلامت جامعه‌ و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با هماهنگی دستگاه های مرتبط به طور مستمر ادامه دارد.

رییس اداره صمت دلفان اظهار داشت: در این راستا تیمی متشکل از ۴۰ نفر در قالب گروه های چندنفره رییس و کارشناسان بازرسی صمت، شرکت غله، مرکز بهداشت، تعاون روستایی، اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان کار نظارت و ارتقای سطح بهداشت نانوایی ها را برعهده دارد.

رضایی با تاکید بر اینکه شهروندان دلفانی می توانند هرگونه تخلف را به سامانه ۱۲۴ گزارش نمایند یادآور شد: همه واحدهای نانوایی ملزم به ضدعفونی، استفاده از دستکش و رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا هستند.

بیش از ۱۴۰ واحد نانوایی در شهرستان دلفان فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس