تبلت آیپد ایر 5 قهرمان تازه نفس اپل برای تعطیلات سال نو میلادی خواهد بود


تبلت آیپد ایر 5 قهرمان تازه نفس اپل برای تعطیلات سال نو میلادی خواهد بود

گجت نیوز تبلت آیپد ایر 5 – Apple iPad Air 5 امسال با تغییرات جالبی معرفی خواهد شد. این تغییرات می‌تواند سبب شود که اپل فروش خوبی را در طول تعطیلات سال نو تجربه کند. با توجه به اخبار منتشر شده از منابع چینی، اپل امسال قصدی برای ایجاد تغییرات گسترده در آیپد‌های خود ندارد؛ اما اگر... نوشته تبلت آیپد ایر 5 قهرمان تازه نفس اپل برای تعطیلات سال نو...

تبلت آیپد ایر ۵ – Apple iPad Air 5 امسال با تغییرات جالبی معرفی خواهد شد. این تغییرات می‌تواند سبب شود که اپل فروش خوبی را در طول تعطیلات سال نو تجربه کند.

با توجه به اخبار منتشر شده از منابع چینی، اپل امسال قصدی برای ایجاد تغییرات گسترده در آیپد‌های خود ندارد؛ اما اگر به دنبال دستگاهی با بهبود‌های مهم هستید،‌ تبلت آیپد ایر ۵ و یا حتی آیپد مینی ۶ می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. متاسفانه سایر مدل‌های آیپد تغییرات مهمی را به خود نخواهند دید.

ظاهرا آیپد ۹ همان فرم کلی نسل‌های قبل را حفظ خواهد کرد. البته این مسئله برای آیپد مینی هم صادق است؛ اما آیپد کوچک اپل قرار است به یک صفحه نمایش ۸.۴ اینچی جدید و نسخه جدید پردازنده A14 Bionic اپل مجهز شود.

معمولا اپل جدیدترین نوآوری‌ها و امکانات خود را ابتدا برای سری آیپد پرو عرضه می‌کند. رویکرد رایج به این صورت است که کاربرانی که می‌خواهند این قابلیت‌های جدید را تجربه کنند، هزینه بالاتر آیپد پرو را پرداخت می‌کنند. سایر دستگاه‌های اپل نیز در طول سال‌های بعد این ویژگی‌ها را دریافت خواهند کرد.

تبلت آیپد ایر 5 قهرمان تازه نفس اپل برای تعطیلات سال نو میلادی خواهد بود

تبلت آیپد ایر 5 قهرمان تازه نفس اپل برای تعطیلات سال نو میلادی خواهد بود

حالا زمان آن رسیده که آیپد ایر ۵ نیز برخی از ویژگی‌های نسل قبلی آیپد پرو را دریافت کند. بر اساس شایعات منتشر شده تبلت آیپد ایر ۵ میزبان حسگر لایدار در بدنه پشتی خود خواهد بود. این حسگر زمینه استفاده از برنامه‌های واقعیت افزوده جدید را فراهم می‌کند و تقریبا عملکردی مشابه با اولین آیپد پرو‌های مجهز به این حسگر را ارائه می‌کند.

علاوه بر این، آیپد ایر ۵ از ۵G mmWave نیز پشتیبانی خواهد کرد. البته این ویژگی بیشتری مناسب بازار‌ آمریکا است که اپراتور‌هایی پیشرویی همچون ورایزن در حال پشتیبانی از این شبکه هستند. قرار گرفتن تراشه A15 Bionic اپل در این محصول نیز احتمال صحت این شایعه را تقویت کرده است.

اپل همچنین می‌خواهد از چهار اسپیکر در تبلت آیپد ایر ۵ استفاده کند. مجموعه این ویژگی‌‌ها می‌تواند آیپد ایر را به گزینه‌ای جذاب در تعطیلات سال نو میلادی تبدیل کند. آیپد ایر نسل چهارم در اواخر شهریور ماه سال گذشته معرفی شد و حالا زمان آن فرا رسیده که نسخه جدید این تبلت با ویژگی‌های جدید عرضه شود. نسخه جدیدی که رنگ و بوی نسل‌های قبلی آیپد پرو را دارد و احتمالا با رنگ‌های جدید همراه خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بسته مرگ" 61 میلیارد دلاری