جنوب غرب خوزستان برای خروج از خطر نیاز به تعطیلی یک هفته ای دارد


جنوب غرب خوزستان برای خروج از خطر نیاز به تعطیلی یک هفته ای دارد

آبادان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: برای کنترل بیماری کووید 19 منطقه جنوب غرب خوزستان باید یک هفته تعطیل شود.

به گزارش ایرنا شکرالله سلمان زاده پنجنشبه در نشست اضطراری ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: موج تمام عیار کرونا در منطقه آغاز شده که نگرانی هایی در این زمینه بوجود آورده است.

وی اظهار داشت: برای کنترل این موج که خطرناک تر از موج های قبلی است شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان باید یک هفته تعطیل شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: تنها با تعطیلی ادارات و اصناف می توان این موج را کنترل کرد.

سلمان زاده بیان کرد: متاسفانه ظرفیت بیمارستان طالقانی آبادان برای بستری بیماران ابتلا به کووید ۱۹ تکمیل شده و از بیمارستان های شهید بهشتی، ۱۷ شهریور و امام خمینی( ره) آبادان نیز برای درمان سرپایی و بستری بیماران استفاده خواهد شد.

وی عادی انگاری مردم برابر کرونا را باعث موج جدید این بیماری در جنوب غرب خوزستان عنوان کرد و افزود: متاسفانه در این منطقه همچنان دورهمی ها و برگزاری مراسم صورت می گیرد و مردم نیز در رعایت پروتکل های بهداشتی کوتاهی می کنند و این امر منطقه را وارد موج تمام عیار کرونا کرد.

سلمان زاده گفت: جنوب غرب خوزستان در آستانه ورود به رنگ قرمز است و اگر مردم رعایت نکنند میزان ابتلا و مرگ و میر رو به افزایش خواهد بود.

شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان از خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان بهره می برند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)