توزیع 60 هزار بسته غذای گرم بین نیازمندان خراسان‌ جنوبی


توزیع 60 هزار بسته غذای گرم بین نیازمندان خراسان‌ جنوبی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: با آغاز رزمایش احسان غدیر همزمان با عید غدیر خم، توزیع 60 هزار بسته غذای گرم بین نیازمندان استان آغاز شد.

سید مجتبی موسوی، امروز پنجشنبه ۷ مرداد به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: این ستاد در ادامه فعالیت‌های خود در حوزه‌های اجتماعی همزمان با عید بزرگ غدیر این رزمایش را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: در این رزمایش با همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه کمکهای مومنانه و طرح مواسات و همدلی به‌مناسبت عید سعید غدیر بیش از ۶۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

موسوی ادامه داد: این مهم با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی با همکاری و تعامل هیات‌های مذهبی و گروه‌های جهادی در سطح استان و در مناطق هدف اجرا می‌شود.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این رزمایش را ۳۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: همچنین در راستای مقابله با ویروس کرونا بیش از ۵۰ هزار عدد ماسک رایگان در سطح استان و مناطق پرخطر از جمله نهبندان توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: همچنین ۵۶۰ عدد گان پزشکی نیز برای کادر درمان استان در حال توزیع است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری