راه اندازی ایستگاه صلواتی در کانون «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد»


راه اندازی ایستگاه صلواتی در کانون «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد»

اکبری گفت: در روز عید غدیر خم، کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد» جهرم با برپایی ایستگاه صلواتی پذیرای محبان اهل بیت (ع) بود.

«مرتضی اکبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برپایی ایستگاه صلواتی، برنامه کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» در روز عید غدیر خم بود که بچه های مسجد با راه اندازی آن از شهروندان پذیرایی کردند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد» با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن آیین های مذهبی، افزود: این مهم در راستای ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) ضرورت دارد.

وی بیان کرد: برپایی ویژه برنامه های جشن وسرور به گسترش فرهنگ غنی اهل بیت (ع) کمک شایانی می کند و در این راستا برپایی ایستگاه های صلواتی و توزیع پذیرایی در احیای این فرهنگ کمک می کند.

اکبری با اشاره به اینکه بچه های این کانون با ایجاد ایستگاه صلواتی به پذیرایی از شهروندان پرداختند، عنوان کرد: توزیع شربت و شیرینی میان شهروندان در این ایستگاه صلواتی انجام شد.

وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه جشن و سرور عید غدیر در کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد» خبر داد و اظهار داشت: سخنرانی حجت الاسلام راستاد امام جماعت مسجد و مداحی ذاکران اهل بیت (ع) از جمله عناوین برنامه های این آیین است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت