راه اندازی ایستگاه صلواتی در کانون «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد»


راه اندازی ایستگاه صلواتی در کانون «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد»

اکبری گفت: در روز عید غدیر خم، کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد» جهرم با برپایی ایستگاه صلواتی پذیرای محبان اهل بیت (ع) بود.

«مرتضی اکبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برپایی ایستگاه صلواتی، برنامه کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» در روز عید غدیر خم بود که بچه های مسجد با راه اندازی آن از شهروندان پذیرایی کردند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد» با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن آیین های مذهبی، افزود: این مهم در راستای ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) ضرورت دارد.

وی بیان کرد: برپایی ویژه برنامه های جشن وسرور به گسترش فرهنگ غنی اهل بیت (ع) کمک شایانی می کند و در این راستا برپایی ایستگاه های صلواتی و توزیع پذیرایی در احیای این فرهنگ کمک می کند.

اکبری با اشاره به اینکه بچه های این کانون با ایجاد ایستگاه صلواتی به پذیرایی از شهروندان پرداختند، عنوان کرد: توزیع شربت و شیرینی میان شهروندان در این ایستگاه صلواتی انجام شد.

وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه جشن و سرور عید غدیر در کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد» خبر داد و اظهار داشت: سخنرانی حجت الاسلام راستاد امام جماعت مسجد و مداحی ذاکران اهل بیت (ع) از جمله عناوین برنامه های این آیین است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد