نماهنگ سرود «شاه مردان» در کانون «الزهرا (س)» تولید شد


نماهنگ سرود «شاه مردان» در کانون «الزهرا (س)» تولید شد

حضوری از تولید نماهنگ سرود «شاه مردان» به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم به مناسبت عید غدیر خم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: تولید نماهنگ سرود به مناسبت های مختلف مذهبی و ملی به همت گروه رسانه ای و گروه سرود کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» انجام می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: از جدیدترین تولیدات این کانون فرهنگی و هنری که همزمان با عید سعید غدیر تولید شده نماهنگ سرود «شاه مردان» بوده که اجرای آن توسط بچه های مسجد بوده است.

وی با اشاره به اینکه تمام عوامل اجرایی و تولید این نماهنگ، بچه های مسجد بوده اند، عنوان کرد: این اثر به تهیه کنندگی «محمد حسین هنرمند» و کارگردانی «محمد رضا سبویی» تولید شده است.

حضوری به معرفی گروه سرود این کانون فرهنگی و هنری پرداخت و اظهار داشت: سرود «شاهد مردان» توسط گروه سرود «الکوثر» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» اجرا شده که تک خوان این گروه سرود «علیرضا اعظمی» و هم آوایی آن توسط «امیرحسین خدادادی»، «عارف حیدری» و «امیرحسین معصومی» انجام شده است.

وی از «مهدی کاظمیان» و «مجتبی صبری» از مربیان این گروه سرود قدردانی کرد و اظهار داشت: مدیریت این گروه را «علیرضا حضوری» بر عهده داشته است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به اینکه شاعر این اثر زیبا «قاسم صرافان» بوده است، خاطرنشان کرد: همچنین موسیقی نماهنگ توسط «احسان جوادی» و میکس و مستر آن نیز توسط «علی پارسامهر» انجام شده است.

حضوری در پایان گفت: این نماهنگ سرود همزمان با فرخنده عید سعید غدیر خم در فضای مجازی و پیام رسان های مختلف به اشتراک گذاشته شده است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس