اجرای پویش «من غدیری ام» در کانون «امام صادق (ع)» جهرم


اجرای پویش «من غدیری ام» در کانون «امام صادق (ع)» جهرم

صادقی از اجرای پویش «من غدیری ام» همزمان با عید سعید غدیر خم در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم خبر داد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک فرخنده عید با سعادت غدیر خم به اجرای پویش «من غدیری ام» در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» خبر داد و گفت: این پویش ویژه اهالی مسجد، اعضای کانون و شهروندان برنامه ریزی شده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم افزود: در اجرای این برنامه از شهروندان خواسته شده تا با مزین کردن تصویر پروفایل فضای مجازی خود به نام مولا علی (ع) و یا تصاویر مربوط به عید غدیر در پویش «من غدیری ام» شرکت کنند.

وی ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) به ویژه مولای متقیان حضرت امیرالمومنین (ع) را از ویژگی های این پویش عنوان کرد و اظهار داشت: براساس برنامه ریزی ها، به 10 نفر شرکت کننده در این پویش به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

صادقی همچنین در بخش دیگری از این گفتگو به برگزاری جشن عید غدیر به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه شاد و فرهنگی شب گذشته در این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کرونایی جامعه، این آیین جشن و سرور در فضای باز برگزار شد، عنوان کرد: حاضران در این برنامه جشن با رعایت شیوه نامه های بهداشتی حضور یافته و حفظ فاصله فیزیکی نیز مد نظر برگزار کنندگان در این آیین بود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» با اشاره به نوای مولودی خوانی 2 تن از ذاکران اهل بیت (ع) در این مراسم، عنوان کرد: بشارتی و قناعت پیشه با ذکر مولا علی (ع) به این برنامه جشن و سرور شور و شوق خاصی بخشیدند.

وی با اشاره به دیگر برنامه های این آیین، عنوان کرد: اجرای گروه سرود دختران و گروه سرود پسران، برگزاری مسابقه، قرعه کشی و اهدای جوایز میان شرکت کنندگان و... از دیگر برنامه های این آیین معنوی در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» بود.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در